پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۹۶۵
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶

فکرشهر: شهردار آبدان گفت: شرکت‌های نفتی و گازی به مسئولیت‌های اجتماعی خود در جنوب استان بوشهر عمل نکرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید عیسی حسینی ظهر سه‌شنبه در نشست مسئولین و جوانان بخش آبدان با نماینده ولی فقیه در استان عملکرد شهرداری‌ها را ویترین دولت‌ها و افتخارات آنان دانست و اظهار داشت: هر چه توجه بیشتری به شهرداری‌ها صورت گیرد و پروژه‌ها و اقدامات اجرایی بیشتری انجام شود بر عملکرد دولت‌ها نیز تأثیر مستقیم خواهد داشت.

وی عدم وجود درآمد پایدار شهرداری‌های شهرهای کوچک از جمله آبدان را مشکل اصلی برشمرد و اضافه کرد: رفع موانع تولید، جذب سرمایه گذار و مدیریت پسماند برای رفع مشکلات از موضوعات مهم است.

شهردار آبدان با اشاره به فرسودگی ماشین آلات شهرداری و فرسودگی خودروی آتش نشانی شهرداری با توجه به قرار گرفتن آبدان در مسیر پیچ‌های حادثه خیز جاشک خاطرنشان کرد: ماشین‌آلات فعلی این شهرداری جوابگوی نیازهای منطقه نیست.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان‌های جنوبی استان در محدوده عظیم نفت و گاز، این حوزه باید تأمین کننده منابع درآمدی شهرداری‌ها و پروژه‌های عمرانی در منطقه باشند ولی علیرغم استقرار چندین فاز پارس جنوبی اعتباراتی برای شهرستان‌های جنوبی در بر نداشته است.

حسینی بیان کرد: حوزه نفت و گاز به مسئولیت اجتماعی خود در قبال این شهرستان‌ها عمل نکرده و در بعضی موارد هم اگر کمکی صورت گرفته به صورت محدود و قطره چکانی صورت گرفته است.

وی همچنین توسعه نامتوازن شهرهای جنوبی استان که در معرض آلودگی و آلایندگی‌های مناطق نفت و گاز است را از دیگر مشکلات منطقه خواند و خواستار توجه جدی برای رفع مشکلات منطقه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر