پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر مطرح شد:
فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: حضور گردشگران و مسافران نوروزی در نقاط مختلف این شهرستان چشمگیر و نسبت به سال گذشته افزایش داشته است...
کد خبر: ۱۰۵۲۳
يکشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: حضور گردشگران و مسافران نوروزی در نقاط مختلف این شهرستان چشمگیر و نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع روز یکشنبه در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر دشتستان افزود: این حضور مسافران از سراسر کشور و انتخاب نقاط مختلف شهرستان برای سپری کردن اوقات خوش تعطیلات و ابراز رضایت آنها نشان از مهمان نوازی مردم و هماهنگی بین بخشی و همدلی مسوولان در بخش ها و کمیته های مختلف در ایجاد فضایی آرام با امنیت و آرامش کامل است.

\n\n

وی اضافه کرد: از ظرفیت های گردشگری بسیار خوب شهرستان می توان به بهترین نحو برای ایجاد فضایی با نشاط برای مردم شهرستان و سایر مهمانانی که از سراسر کشور به دشتستان مسافرت می کنند، استفاده کرد.

\n\n

زارع بیان کرد: با وجود این که کوشش همه اعضای سهیلات سفر در شهرستان براین است که بهترین خدمات را در این ایام ارائه کنند اما برخی نقایص نیز به تمهیدات زیرساختی برمی گردد که با بررسی، کار کارشناسی و تخصیص اعتبارات دولتی برطرف شد.

\n\n

\n\n

فرماندار دشتستان بیان کرد: با وجود تعداد زیادی آثار باستانی و ملی، تنوع مناطق گردشگری و شرایط خوب اقلیمی، طبیعی و جغرافیایی در دشتستان، باید با فراهم کردن زیرساخت های تفریحی و سیاحتی در جذب مهمانان توسعه صنعت گردشگری را توسعه داد. 

\n\n

معاون اداره کل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بازرسی و بازدید از ستاد تسهیلات سفر در شهرستان ها از ابتدای تعطیلات توسط بازرس مستقر به صورت تمام وقت صورت می گیرد تا ایام خوبی برای هم استانی ها و مهمانان داشته باشیم.

\n\n

خدری افزود: عملکرد کمیته های مستقر در ستادهای اجرایی بر اساس دستورالعمل های ارسال شده از وزارت کشور بازرسی شده و اطلاعات بدست آمده را پالایش کرده و بر اساس مستندات ارزیابی صورت می گیرد.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر