پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسوول ستاد اسکان ستاد تسهیلات سفر دشتستان استان بوشهر گفت: در دور اول سفرهای نوروزی امسال سه هزار و 998 خانوار مهمان نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی فرد روز یکشبنه در گفت وگو با ایرنا، افزود: 484کلاس درس در سه منطقه منطقه آموزش و پرورش دشتستان، سعدآباد و شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده است که مسافران دراین کلاس ها اسکان یافته اند. 
کد خبر: ۱۰۵۳۳
يکشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: مسوول ستاد اسکان ستاد تسهیلات سفر دشتستان استان بوشهر گفت: در دور اول سفرهای نوروزی امسال سه هزار و 998 خانوار مهمان نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید حسن لواسانی فرد روز یکشبنه در گفت وگو با ایرنا، افزود: 484کلاس درس در سه منطقه منطقه آموزش و پرورش دشتستان، سعدآباد و شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده است که مسافران دراین کلاس ها اسکان یافته اند. 

\n\n

وی اضافه کرد: در چند روز گذشته در دو وضعیت نامساعد جوی که باد شدید و باران شرایط سختی را برای مسافران بوجود آورده بود در حالت اضطراری تعداد کلاس ها را افزایش دادیم و با کمک دیگر اعضای ستاد سفر زمینه اسکان مسافران فراهم شد.

\n\n

لواسانی فرد بیان کرد: علاوه بر تلاش شبانه روزی ستاد اسکان، یک تیم نظارتی نیز مامور رسیدگی به امور، راهنمایی و خدمت به مسافران است.

\n\n

وی اداه داد: همچنین برای رفاه حال مسافران و تسریع در اسکان و جلوگیری از سردرگمی آنها پیک موتوری راهنمای مدارس اسکان در شهر برازجان فعال است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر