پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۳۹۶
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر از تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در همه روستاهای استان بوشهر با مدیریت دهیاران خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در نشست هم اندیشی جوانان ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: حضور مردم در حمایت از نظام بسیار اهمیت دارد چراکه این انقلاب مردمی بود و باید مردمی بماند.

رئیس‌ شورای هماهنگی تبلیغات استان بوشهر افزود: برای بسترساز حضور مردم در مراسمات دهه فجر امسال، ۲۲‌ ‌‌کمیته تخصصی ایجاد شده است.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر عنوان کرد: امروز تبلیغات یک فن روز‌آمد شناخته می‌شود و ابعاد مختلفی به خود گرفته است و در این میان فضای مجازی با بخشی از پیچیدگی‌هایی که دارد جایگاه مهمی در شبکه عظیم تبلیغاتی دارد.

حجت الاسلام جمالی تصریح کرد: جوانان در برنامه‌ریزی و ارائه طرح به ما کمک کنند و با پیشنهاد این جوانان بی‌شک به غنای برنامه‌های دهه فجر افزوده خواهد شد.

وی با اشاره ضرورت جهاد روایت و تبیین و تعمیق بخشی به معارف بلند ایام‌الله و مناسبت های دینی و انقلابی اظهار داشت: با استفاده از نیروهای انقلابی به ویژه جوانان مومن و علاقه‌مند، زمینه ساز ظهور و بروز ابتکار، خلاقیت و نوآوری در این عرصه باشیم و طراوات، تازگی واثربخشی بیشتر تمامی آحاد مختلف جامعه را در مراسم ها نمایان شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر