پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۸۲۵
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه متعلق به شخص و جریان خاص نیست بلکه مربوط به مردمی است که با تمام وجود در مقابل استکبار ایستادند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم جمیری روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیسان دانشگاه خلیج فارس اظهار کرد: این مردم از درون توانمندی ایجاد و کشور را به جایگاهی رسانند که استقلال، آزادی ، عظمت و کرامتشان حفظ شود.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها نقش بی بدیلی در به ثمر نشستن و استمرار نظام جمهوری اسلامی دارند و امروز نیز برای بقا نظام دانشگاه‌ها باید به نقش خود عمل کنند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از کاستی و کمبودهایی که جامعه با آن روبرو است مربوط به دانشگاه‌ها به عنوان یک مجموعه علمی است که می تواند نقش آفرین باشد.

جمیری اضافه کرد: شکل گیری دانشگاه خلیج فارس که از رشد خوبی برخوردار بوده در عمر ۳۰ ساله توانسته در عرصه داخلی و بین المللی جایگاه خیلی خوبی کسب کند و این نقش اثر گذار می‌تواند بیشتر باشد.

نماینده بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه متعلق به شخص نیست بلکه مربوط به نظام است و به طور قطع این آمدن و رفتن ها هم نباید در روند توسعه، ترقی و پیشرفت دانشگاه وقفه ایجاد کند بلکه باید منجر به رشد و پیشرفت هرچه بیشتر شود.

وی یادآور شد: هر آنچه تاکنون شده منوط به توانمندی همه مجموعه دانشگاه بوده و حواسمان باشد این مجموعه تنها با هم افزایی و همگرایی و استفاده از همه سلایق برای تعالی آن بهره گرفته شود.

جمیری اضافه کرد: دانشگاه یک مجموعه اثر گذار است و در عرصه مدیریت باید به نحوی از همه ظرفیت‌ها بهره برد تا در عرصه ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

دراین آیین محمد مدرسی به عنوان سرپرست دانشگاه خلیج فارس معرفی و از خدمات عبدالمجید مصلح تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر