پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۶۹۷۷
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: همه درمانگاه‌های شبانه روزی فعال در این شهر برای پذیرش بیماران بد حال پیک ششم کرونا آمادگی کامل داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از  روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گناوه، عصمت حیدری افزود: این تصمیم بنا بر اساس نیازسنجی وضع موجود و باتوجه روند صعودی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان در دستور کار قرار گرفت که در صورت افزایش بیشتر و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان، از ظرفیت درمانگاه‌های شبانه روزی سطح شهر برای پذیرش بیماران بدحال استفاده شود.

وی بر لزوم انجام هماهنگی‌های بین بخشی برای مقابله با پیک جدید کرونا تاکید کرد و گفت: در این راستا از چهار درمانگاه شبانه روزی شهر گناوه بازدید بعمل آمد و از مدیران این درمانگاه‌ها خواسته شد تا آمادگی لازم برای پذیرش بیماران کرونایی داشته باشند.

حیدری بیان کرد: درمانگاه شبانه روزی شهید مطهری تامین اجتماعی با هفت پزشک عمومی در سه شیفت، پنج تخت پرستاری، ۲ تخت تزریقات و پانسمان و یک تخت احیا در حال ارائه خدمات درمانی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: درمانگاه رازی  با ۱۲ تخت بستری، سه تخت تزریقات و یک تخت احیا به صورت شبانه روزی در سطح شهر فعالیت دارد و بیشترین بار مراجعه سرپایی به این مرکز شبانه روزی بوده است.

وی گفت: درمانگاه شبانه روزی بزرگمهر در فضایی بزرگ‌تر و با امکاناتی بیشتر  با ۱۱ تخت بستری، یک تخت احیا و حضور پزشک بصورت شبانه روزی می‌تواند در  پیک ششم کرونا کمک رسان سیستم بهداشت و درمان شهرستان باشد.

حیدری  افزود: درمانگاه شبانه روزی ابوریحان با ۶ تخت فعال بصورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به همشهریان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: با فعال بودن چهار درمانگاه و ۲ داروخانه شبانه روزی در سطح شهر در کنار بیمارستان و مراکز خدمات جامع سلامت، پیک ششم کرونا را مدیریت و کنترل خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر