پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اظهارات جالب مهدی طارمي پس از گل:
فکرشهر: مهدي طارمي بعد از گلي که در دربي براي پرسپوليس زد در بازي سرنوشت ساز مقابل النصر هم درخشيد و با شادي گل بحث برانگيزش ، تبديل به سوژه اول رسانه هاي ورزشي شد...
کد خبر: ۱۰۷۴۲
جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۰

فکرشهر: مهدي طارمي بعد از گلي که در دربي براي پرسپوليس زد در بازي سرنوشت ساز مقابل النصر هم درخشيد و با شادي گل بحث برانگيزش ، تبديل به سوژه اول رسانه هاي ورزشي شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، گلزن بوشهري پرسپوليس که توسط علي دايي به فوتبال ايران معرفي شده است، در خصوص شادي گلش در اين ديدار گفت و گوي جالبي انجام داد:

\n\n

ما از اول براي برد به زمين رفته بوديم و با توجه به اتفاقاتي که در بازي با الاهلي در عربستان افتاد دوست داشتيم تلافي کار آنها را دربياوريم که خداراشکر هم در اين بازي برديم. بازي در مجموع خوب بود و در جريان بازي موقعيت هاي زيادي داشتيم و در نيمه اول فرصت هاي صد در صد براي ما بود.نيمه دوم هم فشار آورديم و با پنالتي که زديم ،برديم. بعد هم آنها بازي را به حاشيه بردند که بتوانند بازي را براي خودشان در بياورند اما اين حاشيه ها به ضرر خودشان تمام شد چون فقط وقت تلف کردند و فشار بازي خوابيد.

\n\n

اولين بار 100هزار هوادار را مي ديدم

\n\n

من و احمد نوراللهي دفعه اول بود براي اولين بار جلوي 100 هزار هوادار بازي مي کرديم. صد هزار نفر هم پرسپوليسي بودند و واقعا جو وحشتناکي براي من و نور اللهي بود که چنين تجربه اي نداشتيم. حتي در بازي دربي هم 100 هزار نفر نيامده بودند و طبقه بالا خالي بود. همين هواداران انگيزه زياد به ما دادند که اعتماد به نفس مان بالا رفت و کمک کرد در اين بازي خوب کار کنيم.مردم در اين مدت به من لطف داشتند و واقعا خوشحالم که مردم از اين برد خوشحال شدند.

\n\n

به ياد کريمي چيپ زدم

\n\n

او در صفحه اينستاگرام خودش نوشته بود، وقتي که مي‌خواستم پنالتي بزنم،« ياد علي آقا کريمي افتادم که چيپ زدم.»طارمي در همين خصوص گفت: از قبل به اين فکر نکرده بودم اما زماني که مي خواستم پنالتي بزنم به ياد علي کريمي چيپ زدم . از چند روز قبل هم نگفته بودم که چيپ مي زنم. اول بايد در بازي پنالتي رخ بدهد تا من بخواهم پنالتي بزنم.واقعا اگر گل نمي شد نمي توانستم جواب 30،40 ميليون هوادار پرسپوليس را بدهم اما خداراشکر گل شد.

\n\n

زمان پنالتي گفتم؛مامان دعام کن

\n\n

پنالتي زن اول تيم آقاي نوري است که در اين بازي غايب بود. بعد او هم مهرداد کفشگري پنالتي زن ماست که به او گفتم چون خودم پنالتي گرفتم اجازه بده من بزنم چون روحيه ام خوب است. مهرداد هم گفت: من از حق خودم مي گذرم ولي جان مادرت گل بزن.قبل از اينکه پنالتي بزنم توپ را بوس کردم و يک جمله گفتم، مامان دعام کن، مخلصيم. مثل هميشه مادرم دعايم کرد و دو روز هم مانده بود به روز مادر توانستم همه را خوشحال کنم.

\n\n

با شادي گلم دل مردم ايران خنک شد

\n\n

در بازي رفت حق ما اين نبود که ببازيم و بايد مي برديم. بعد از گل سوم النصر در عربستان بازيکنان آنها حرکتي کرد انگار با شمشير سر ما را بريدند و ما هم کاري نمي توانيم بکنيم. اما من خوشحالم با گلي که زدم و با شادي گلم دل مردم ايران را شاد کردم و دل مردم ايران بعد از اتفاقاتي که افتاده بود خنک شد. نمي دانم چرا بعضي ها انتقاد مي کنند؟ شايد آنها پرسپوليسي نيستند و يا فوتبال ايران برايشان مهم نيست. به هر حال آنها هم لطف دارند. من فقط از شادي مردم خوشحال هستم و حتي غير فوتبالي ها از اين گل من شاد شده بودند. در روزهايي که کشور عربستان باعث اتفاقات تلخي در روابط دو کشور و بعد از فرودگاه جده دو پرواز حجاج از شهرهاي شيراز و اصفهان را به ايران بازگردانده، دل مردم با اين حرکت من خنک شد.

\n\n

به دايي مديون هستم

\n\n

من بايد از آقاي علي دايي خيلي تشکر کنم که من را به پرسپوليس آوردند و به من بازي دادند و واقعا به آقاي دايي مديون هستم. در زمان آقاي درخشان هم شرايط خوب بود و خدا وکيلي ايشان خيلي براي تيم زحمت کشيدند. درست است خوب نتيجه نگرفتيم اما ايشان خيلي زحمت کشيدند. برانکو هم کارنامه موفقي دارد و نيازي نيست من تعريف کنم. اميدوارم در آسيا بتوانيم با برانکو عملکرد خوبي داشته باشيم چون در ليگ نمي توانيم عنواني را کسب کنيم. اميدوارم بتوانيم در سال آينده هم بتوانيم موفق باشيم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر