پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار خورموج گفت: امسال شمال شهر خورموج به مساحت 8 هکتار پارک خانواده احداث می‌شود که قرارداد آن نیز با مسکن شهرسازی امضاء شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد شیخیانی صبح امروز در حاشیه مراسم جشن میلاد کوثر در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: یکی از وعده‌هایی که سال گذشته به مردم داده بودیم اتمام و افتتاح پارک بانوان بود که با همکاری فرماندار تحقق پیدا کرد و در کوتاه‌ترین زمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.\n\nشهردار خورموج افزود: امسال شمال شهر خورموج به مساحت 8 هکتار پارک خانواده احداث می‌شود که قرارداد آن نیز با مسکن شهرسازی امضاء شده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۵
جمعه ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: شهردار خورموج گفت: امسال شمال شهر خورموج به مساحت 8 هکتار پارک خانواده احداث می‌شود که قرارداد آن نیز با مسکن شهرسازی امضاء شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد شیخیانی صبح امروز در حاشیه مراسم جشن میلاد کوثر در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: یکی از وعده‌هایی که سال گذشته به مردم داده بودیم اتمام و افتتاح پارک بانوان بود که با همکاری فرماندار تحقق پیدا کرد و در کوتاه‌ترین زمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

\n\n

شهردار خورموج افزود: امسال شمال شهر خورموج به مساحت 8 هکتار پارک خانواده احداث می‌شود که قرارداد آن نیز با مسکن شهرسازی امضاء شده است.

\n\n

وی ادامه داد: به برکت میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان آسفالت 64 کوچه شهر خورموج از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

\n\n

شیخیانی اضافه کرد: شهر خورموج را به چهار محله تقسیم کرده‌ایم که با همت والای مردم و پشتیبانی دولت و فرماندار کوچه‌ها و معابر مختلف در محله‌های چهارگانه شهر آسفالت خواهند شد.

\n\n

 وی افزود: پرداخت به‌موقع عوارض به شهرداری باعث سرعت‌بخشی در پروژه‌ها شده است و این باعث خدمت‌رسانی بهتر به خودشان خواهد شد.

\n\n

مدیرشهری شهر خورموج با اشاره به اینکه خدمات به تمام نقاط گسترش می‌یابد، گفت: زیرسازی و آسفالت تمام خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهرک‌های ذوالفقار، آماده‌سازی و فاز سه و چهار شهرک بسیجیان اجرا می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه روکش آسفالت معابر اصلی شهر خورموج پایان یافته است، افزود: تا دو سال آینده تمام خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهر خورموج آسفالت می‌شوند و در سال جاری نیز تمام کوچه‌های باقی‌مانده محله لنگک خورموج آسفالت خواهند شد.

\n\n

به نوشته ی فارس، شیخیانی با بیان اینکه چهره شهر خورموج در نوروز امسال تغییر کرده بود یادآور شد: سال گذشته تعداد هفت پارک محله‌ای احداث و به مردم تحویل داده‌ایم و این کار را در تمام محله‌های شهر خورموج نیز انجام خواهیم داد.

\n\n

شیخیانی از احداث میدان ورودی در ضلع شرقی خورموج در هفته آینده خبر داد و افزود: این میدان پس از پل زیرگذر دانشگاه آزاد اسلامی به نام میدان مادر احداث خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر