پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۰۱۲
جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اعلام کرد که عملیات نظامی در اوکراین تا زمان تحقق کامل اهداف روسیه ادامه خواهد داشت.

به گزارش فکرشهر از شفقنا از راشاتودی، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز جمعه در گفتگو با خبرنگاران درباره سوالی مبنی بر اینکه برخی شخصیتهای عمومی خواهان پایان جنگ اوکراین هستند، اظهار داشت: عملیات نظامی روسیه در اوکراین تا زمان تحقق اهداف مطلوب مسکو ادامه خواهد داشت. اکنون وقت آن است که همه در یک صف واحد قرار بگیریم و از رئیسمان [ولادیمیر پوتین] حمایت کنیم.

وی همچنین اعلام کرد که هیچ طرح و برنامه ای برای انجام گفتگوی تلفنی جدید میان ولادیمیر پوتین و جو بایدن رؤسای جمهور روسیه و آمریکا درخصوص اوکراین وجود ندارد.

از سوی دیگر وزارت دفاع روسیه در گزارشی اعلام کرد که اوضاع انسانی در اراضی اوکراین تقریبا فاجعه آمیز است و مسکو در این رابطه حدود ۲۱۷ تن کمک های انسانی به اوکراین ارسال کرده است.

در این گزارش آمده است: کی یف تقریبا توان اداره مناطق و شهرهای مختلف اوکراین را از دست داده است. مسکو برای انجام ۳۵ عملیات انسانی در شهرهای کی یف، خارکیف و خرسون و همچنین جمهوری های دونتسک و لوهانسک برنامه ریزی کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر