پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۸۵۶۶
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

فکرشهر: سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تفکرم در تیم ملی قرار گرفتن جوانان در کنار باتجربه ها در ترکیب تیم ملی است.

به گزارش فکرشهر، عباس هاشم پور عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندرگناوه افزود: ببا سفر به تمام شهرستان ها  بازی های را از نزدیک دیده ام و یک لیست بسیار خوب از بازیکنان جوان که  استعداد بالایی در فوتبال ساحلی دارند ، شناسایی شدند.

وی که  به همراه تیم فوتبال  پیشکسوتان صنعت نفت آبادان برای برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم متحد گناوه در این شهرستان حضور یافت، اظهارداشت: یکی از اهداف برگزاری سه دیدار  دوستانه  تیم ملی با بلاروس در بوشهر این بود که  فقط بازیکنان جوان را بتوانم شناسایی و محک بزنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در این بازی اکثر جوانان از جمله محمدامین صیادی از گناوه دعوت شده بودند و بازیهای قابل قبولی ارایه دادند اما نیاز به تدارک بازی های بیشتراست که  بازیکنان جوان بتوانند به شرایط ایده آل برسند.

وی افزود: ما بازیکنان فوتبال ساحلی را رصد می کنیم و سال آینده  برنامه هایی به کمیته فوتبال ساحلی برای اجرا شدن ارایه دادیم.

هاشم پور بیان کرد: برنامه های تیم ملی را برای برگزاری اردوها در سال جاری به رئیس کمیته فوتبال ساحلی ارایه داده بودیم که باتوجه به اتفاقات صورت گرفته در فداسیون  فوتبال ، متوقف شدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی به اهم برنامه های سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: برگزاری اردو در سال آینده جهت آماده شدن حضور  در رقابت های بین قاره ای از برنامه های مهمی است که انجام خواهد شد.

وی افزود:  رقابت های بین قاره ای در تقویم فوتبال ساحلی جهان اعلام شده ولی  تاریخ بازی های آسیایی  هنوز اعلام نشده است.

هاشم پور اضافه کرد: تمام توان و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا مثل اداور گذشته نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ساحلی در جهان زیانزد است و همه به این تیم احترام می گذارند و قصد داریم با حضور در میادین ، عناوین خوبی  را کسب کنیم.

وی که در ترکیب اصلی صنعت نفت آبادان در دیدار با پیشکسوتان گناوه قرار داشت، یادآورشد: قبل از اینکه به فوتبال ساحلی روی آورم  بازیکن صنعت نفت آبادان بودم و کاپیتانی تیم فوتبال چمنی  را برعهده داشتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: در زمان جنگ تحمیلی از آبادان به بوشهر آمدیم و از این طریق   ارتباط صمیمی با بندر گناوه برقرار شد و چندین بار برای دیدن بازی های لیگ فوتبال ساحلی به این شهرستان سفر کردم .

دیدار دوستانه تیم پیشکسوتان صنعت نفت آبادان با متحد بندرگناوه که عصر پنجشنبه در استادیوم شهید سراجی برگزار شد، ۵  بر ۲ به سود زردپوشان آبادانی پایان یافت.

قبل از برگزاری این دیدار، باشگاه فرهنگی ورزشی زنده یاد منوچهر امیری از تیم پیشکسوتان صنعت نفت آبادان تقدیر کرد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر