پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح جداسازی آب شرب از فضای سبز در استان بوشهر اجرا می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، سید محمد حسن باستی صبح چهارشنبه در نشست شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از نظر خشکسالی در یک وضعیت بحرانی قرار دارد و باید وضعیت خشکسالی در استان جدی گرفته شود و تابستان مشکلات زیادی پیش رو خواهیم داشت.\n\nوی با تاکید بر اینکه بحران آب در همه کشور وجود دارد، ادامه داد: دستگاه‌های مختلف در این زمینه مسئول هستند و نمی‌توان این موضوع را تنها متوجه یک دستگاه دانست و باید تلاش ویژه‌ای برای عبور از بحران خشکسالی صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۷
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح جداسازی آب شرب از فضای سبز در استان بوشهر اجرا می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سید محمد حسن باستی صبح چهارشنبه در نشست شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر از نظر خشکسالی در یک وضعیت بحرانی قرار دارد و باید وضعیت خشکسالی در استان جدی گرفته شود و تابستان مشکلات زیادی پیش رو خواهیم داشت.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه بحران آب در همه کشور وجود دارد، ادامه داد: دستگاه‌های مختلف در این زمینه مسئول هستند و نمی‌توان این موضوع را تنها متوجه یک دستگاه دانست و باید تلاش ویژه‌ای برای عبور از بحران خشکسالی صورت بگیرد.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افزایش ظرفیت سد کوثر برای حل مشکلات خشکسالی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بارندگی‌های اخیر باعث شده تا مشکلی در زمینه تامین آب از سد کوثر نداشته باشیم.

\n\n

اخطار به مشترکان پرمصرف استان بوشهر

\n\n

وی از توسعه خط انتقال این سد تا سه راه آبطویل خبر داد و بیان داشت: یکی از معضلات در زمینه تامین آب مربوط به استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز در شهرها است که باید انشعابات فضای سبز شفاف شوند.

\n\n

باستی در ادامه با اشاره به اجرای طرح جداسازی آب شرب از فضای سبز در استان بوشهر، تاکید کرد: شهرداری‌هایی که پیشنهادات مناسبی در این زمینه داشته باشند را با تامین اعتبارات حمایت خواهیم کرد.

\n\n

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: مشترکان پرمصرف نیز باید در مصرف خود تجدید نظر کنند و در مرحله اول به آنها اخطار داده می‌شود و در صورت عدم رعایت، نسبت به قطع اشتراک آنها اقدام می‌شود.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر