پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:دستگاههای اجرای این استان خود را برای هزینه کرد 20 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی در سال جاری آماده کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری عصر روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: باتوجه به افزایش چشمگیراعتبارات امسال ، مدیران دستگاه های اجرایی باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که کیفیت اجرا و نظارت بر هزینه کرد اعتبارها کاهش نیابد.\n\nوی یادآورشد: اعتبارات عمرانی از ردیف های مختلف در پارسال حدود چهار برابر سال 92 در استان بوشهر تبدیل به نقدینگی شد .
کد خبر: ۱۰۸۷۳
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت:دستگاههای اجرای این استان خود را برای هزینه کرد 20 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی در سال جاری آماده کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری عصر روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: باتوجه به افزایش چشمگیراعتبارات امسال ، مدیران دستگاه های اجرایی باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که کیفیت اجرا و نظارت بر هزینه کرد اعتبارها کاهش نیابد.

\n\n

وی یادآورشد: اعتبارات عمرانی از ردیف های مختلف در پارسال حدود چهار برابر سال 92 در استان بوشهر تبدیل به نقدینگی شد .

\n\n

استاندار بوشهر اضافه کرد: باتوجه به اینکه بخشی از اعتبارات یادشده برای طرح های نیمه تمام هزینه شد با این وجود آمار پروژه های افتتاحی پارسال نیز چشمگیر بود.

\n\n

وی با قدردانی از عملکرد موفق مدیران دستگاههای اجرایی استان بوشهر در انجام کارهای بین بخشی برای شتاب در توسعه استان اظهارداشت: مبلغ هزینه شده از وجوه متمرکز نیز پارسال در این استان چند برابر مدت مشابه بود.

\n\n

سالاری گفت: بدلیل ثبات و آرامش فضای اقتصادی کشور در سال جاری بدون شک میزان جذب سرمایه گذاری در این استان افزایش می یابد.

\n\n

استاندار بوشهر افزود: این استان در مقوله پذیرش گردشگر خارجی نیز قابلیت بالایی دارد .

\n\n

وی به سفر دی ماه پارسال کاروان تدبیر و امید به استان بوشهر اشاره کرد و یادآورشد: همدلی و همزبانی ملت و دولت در سفر یادشده به نمایش گذاشته شد و دولت نیز با تخصیص 12هزارو 900 میلیارد ریال به رسالت خود در قبال مطالبات مردم عمل کرد.

\n\n

سالاری گفت: باتوجه به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری مدیران دستگاه های اجرایی باید بی طرفی خود را حفظ کنند.

\n\n

وی افزود: مدیریت ارشد استان بوشهر نیز فضای لازم را برای شور و نشاط انتخاباتی و حفظ امنیت فعالیت احزاب و گروه ها بر مبنای قانون فراهم می کند.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر