پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
تاکید امام جمعه برازجان در خطبه:
به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تبریک فرا رسیدن ماه رجب اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) فرموده " ماه رجب ماه استغفار و توبه و...
کد خبر: ۱۰۸۹۶
جمعه ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان بر لزوم جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با تبریک فرا رسیدن ماه رجب اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) فرموده " ماه رجب ماه استغفار و توبه و انابه است" و در واقع بارش رحمت الهی در این ماه نازل می‌شود.

\n\n

وی افزود: حسنات در این ماه مضاعف و سیئات کم می‌شود و باید از تمام لحظات این ماه بزرگ بهره ببریم.

\n\n

امام جمعه برازجان با تبریک میلاد امام محمد باقر (ع) خاطرنشان کرد: نسب این امام عظیم‌الشأن، هم از سمت پدر و هم مادر هاشمی است و پیامبر اسلام (ص) در دوران حیاتش به جابر انصاری فرمود " سلام من را به امام باقر (ع) برسان".

\n\n

مصلح با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) تصریح کرد: یکی از آثار ارزشمند این امام بزرگوار، جامعه کبیره است که با مطالعه این کتاب می‌توانیم شناخت کافی نسبت به جایگاه ائمه اطهار (ع) داشته باشیم.

\n\n

وی به لیله‌الرغائب اشاره کرد و افزود: شب جمعه اول ماه رجب به این نام خوانده شده و شب دعا و نیایش است.

\n\n

امام جمعه برازجان به 29 فروردین روز ارتش اشاره کرد و با اشاره به افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش همواره در خدمت نظام و ایران و اسلام بوده و با اقتدار تمام از مرزهای میهن دفاع کرده است.

\n\n

مصلح به دوم اردیبهشت روز سپاه اشاره کرد و یادآور شد: تاسیس سپاه در واقع تدبیر حکیمانه امام راحل بوده و در سه دهه اخیر شاهد نقش‌آفرینی سپاه در مقابله با ضد انقلاب، دوران دفاع مقدس، سازندگی، پاسداری از ارزش‌ها و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و حمایت از جنبش‌های آزادیبخش بوده‌ایم.

\n\n

وی با اشاره به مطرح شدن ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اظهار داشت: این مسئله توسط برخی‌ها دنبال می‌شود و این در حالیست که جو ورزشگاه در شرایط کنونی غیر اخلاقی است و نباید اجازه دهیم بانوان و نوامیس مردم به ورزشگاه‌ها بروند.

\n\n

مصلح تاکید کرد: اختلاط زن و مرد، از بین رفتن ارزش‌ها، ایجاد هیجانات غیر قابل کنترل، سوء استفاده افراد فرصت‌طلب و از بین بردن امنیت از مضرات ورود بانوان به ورزشگاه‌هاست.

\n\n

وی در ادامه با اشاره به برگزاری راهپیمایی در محکومیت حمله آل سعود به یمن افزود: از نمازگزاران می‌خواهیم در محکومیت این حمله ناجوانمردانه مشارکت کنند.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر