پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با عنایت دولت تدبیر و امید، اعتبارات شهری و روستایی کشور در سال گذشته ۱۲۷ درصد افزایش یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، محسن کوشش تبار صبح یکشنبه در نشست با دهیاران و شوراهای شهرستان دشتی اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین جلساتی دیدار با دهیاران و بررسی مشکلات آنها از نزدیک است.\n\nوی با بیان اینکه دهیاران شهرستان دشتی از پتانسیل بالای برخوردار هستند، افزود: میانگین متوسط مبلغ واریزی به هر دهیاری ۳۰۰ میلیون ریال از تمامی منابع مالی است که نیاز است دهیاران برای منطقه خود بهترین شرایط را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۰۹۲۶
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: با عنایت دولت تدبیر و امید، اعتبارات شهری و روستایی کشور در سال گذشته ۱۲۷ درصد افزایش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محسن کوشش تبار صبح یکشنبه در نشست با دهیاران و شوراهای شهرستان دشتی اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین جلساتی دیدار با دهیاران و بررسی مشکلات آنها از نزدیک است.

\n\n

وی با بیان اینکه دهیاران شهرستان دشتی از پتانسیل بالای برخوردار هستند، افزود: میانگین متوسط مبلغ واریزی به هر دهیاری ۳۰۰ میلیون ریال از تمامی منابع مالی است که نیاز است دهیاران برای منطقه خود بهترین شرایط را فراهم کنند.

\n\n

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: دولت تدبیر و امید در اعتبارات شهری وروستایی سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ رشد ۱۲۷ درصدی داشته است.

\n\n

فعالیت ۳۱ هزار دهیاری در سطح کشور

\n\n

وی این میزان افزایش اعتبارات را چشمگیر خواند و اضافه کرد: در سابقه روستایی کشور تاکنون چنین موضوعی وجود نداشته است.

\n\n

به نوشته ی مهر، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: در سال گذشته از محل بند ح تبصره ۹ قانون بودجه ۶۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد که ۴۰ درصد آن برای دهیاران است.

\n\n

کوشش تبار با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱ هزار و ۱۹۶ دهیاری در سطح کشور وجود دارد، بیان کرد: دهیاران باید از این اعتبارات صیانت کنند و بتوانند به موقع این اعتبارات را حسابرسی کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر