چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۳۰۹
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تمام ظرفیت‌های اقامتی همه دستگاه‌های استان بوشهر برای اسکان مسافران بسیج شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی‌زاده در ارتباط زنده تصویری با وزیر کشور با تبریک سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» گفت: اقدام‌های گسترده‌ای برای خدمات‌رسانی و اسکان گردشگران صورت گرفته و به مدیریت رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های برون و درون شهری توجه شده است.

او ادامه داد: استان بوشهر با کمبود هتل و مهمان‌پذیر مواجه است و بر همین اساس همه دستگاه‌ها برای اسکان مسافران بسیج شده‌اند.

استاندار بوشهر گفت: تمام ظرفیت‌های اقامتی استان اشغال است و به همت شهرداران استان به ویژه در شهر‌های ساحلی اردوگاه‌های موقت برای نصب چادر گروهی و اقامتی ایجاد شده است.

محمدی‌زاده افزود: از زمستان تاکنون بیش از ۶ میلیون مسافر وارد استان بوشهر شده‌اند و برای روز‌های پیش‌رو ورود ۳ میلیون مسافر دیگر پیش‌بینی شده است.

او گفت: در توزیع کالا‌ها هیچ مشکلی در استان بوشهر وجود ندارد و همه کالا‌ها و مواد غذایی از جمله مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر، میوه با قیمت ستاد تنظیم بازار به اندازه کافی ذخیره شده و یا در حال عرضه است.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به استقرار گشت‌های انتظامی، امدادی و خدمات‌رسانی در محور‌های جاده‌ای و درون شهری استان، بیان کرد: برای جابه‌جایی گردشگران در سواحل و دریا، شناور‌های گردشگری همراه با ایمنی کامل تدارک دیده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر