جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۱۰۹۳۴۴
سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: چهارمین بازیکن کرونایی تیم فوتبال کره جنوبی در آستانه دیدار برابر ایران مشخص شد تا جمع کرونایی‌های هر دو تیم به عدد هفت برسد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در چارچوب هفته نهم مرحله مقدماتی جام جهانی قطر، روز پنجشنه چهار فروردین در سئول برگزار می‌شود. در این میان با گرفتن تست از بازیکنان هر دو تیم، نفرات کرونایی مشخص شدند و این بازی مهم را از دست دادند.

از تیم ایران مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس نفرات مبتلا به کرونا بودند و از تیم کره جنوبی نیز جئونگ وو یئونگ، کیم جین کئو و نا سانگ هو به ویروس کرونا مبتلا شدند و به جای آن‌ها نفرات جدید جایگزین شدند.

البته این پایان ماجرای کرونایی‌های این بازی نبود چرا که چهارمین بازیکن مبتلا به کرونای کره جنوبی هم مشخص شد تا شمار این بازیکنان در مجموع دو تیم به عدد هفت برسد. پایک سئونگ هو بازیکن تیم جئونبوک هیوندای چهارمین بازیکن کرونایی کره بود که به جای او وون دو جائه به فهرست این تیم اضافه شده است.

پیش از این تیم‌های ایران و کره‌جنوبی به صورت مستقیم صعود خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی کرده بودند اما جنگ صدرنشینی برای هر دو تیم هنوز ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر