پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۳۷۰
سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب دیلم استان بوشهر جهت تسهیل در رفت و آمد خودروها در پاسگاه ایست و بازرسی شهید موسوی دستور قضایی صادر کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی دادگستری دیلم، این دستور پس از انتقادات شدید میهمانان نوروزی و مردم شهرستان مبنی بر ترافیک شدید در ایست بازرسی شهید موسوی دیلم  صادر و از مرجع انتظامی خواست نسبت به تسهیل عبور و مرور اقدامات لازم  انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب دیلم  بر لزوم سهولت تردد مردم و میهمانان نوروزی در محورهای ورودی و خروجی شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: باید با اجرای طرح‌های مناسب در راستای کاهش حجم ترافیکی در این محور، مردم برای تردد در صف‌های طولانی معطل نشوند.

محمد ضیایی افزود: اجرای قانون باید با رعایت حقوق شهروندی همراه باشد و کاهش وقت تلف شده مردم در ایست و بازرسی ها یکی از مصداق های مهم این موضوع است.

وی از همکاری و تعامل خوب مجموعه انتطامی به ویژه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در امر تسهیل عبور و مرور مسافران و کاهش ترافیک در سطح شهرستان تقدیر کرد و گفت: با همکاری و تعامل خوبی که  بین تمام دستگاهای ستاد تسهیلات سفر شهرستان است خاطره خوبی برای مهمانان نوروزی در شهرستان رقم خواهد خورد.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون با حجم گسترده مسافران و گردشگران نوروزی مواجه شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر