پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۴۳۸
چهارشنبه ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: حجم بالای مسافران در گناوه خطر طغیان کرونا را در پی دارد.

به گزارش فکرشهر، محمدمهدی خواجه ئیان در حاشیه بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن عرض تبریک سال نو اظهار داشت: باید اطلاع‌رسانی جامع و کاملی صورت پذیرفته باشد تا مردم بدانند برای دریافت خدمات بهداشتی باید به کجا مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی ارائه خدمات بهداشتی درمانی در ایام تعطیلات در گناوه به خوبی انجام گرفته است.

خواجه ئیان در بازدید از مدارس محل اسکان مسافران نوروزی در شهرستان گناوه اظهار داشت: طبق بخشنامه‌ای که قبلاً برای ستاد اسکان ارسال شده است همه افراد متقاضی ملزم هستند کارت واکسیناسیون کووید ۱۹ خود را جهت دریافت مجوز اسکان ارائه کنند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنین از نوار ساحلی محل اسکان مسافران نوروزی بازدید کرد و با اظهار نگرانی از جمعیت بالای مسافرین نوروزی در گناوه بیان داشت: با توجه به پاندمی کرونا و گرمای هوا در این روزها ازدحام جمعیت و فراوانی چادرهای کمپینگ در کنار هم می‌تواند احتمال طغیان بیماری‌های واگیر را به‌شدت افزایش دهد.

خواجه ئیان در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت مال خلیفه‌ای گناوه جویای مسائل داروخانه این مرکز و سایر مراکز روستایی شد و گفت: رفع مشکلات داروخانه‌های روستایی در دستور کار معاونت بهداشتی قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر