چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: تعداد 40 روستای دشتستان فاقد دهیاری هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، عبدالحمید کریم‌آزاد عصر امروز در نشست مسئولان دشتستان با معاون سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار داشت: دشتستان با داشتن 130 روستا و 6 بخشداری و 9 شهر از بزرگترین شهرستان‌های استان به شمار می‌رود.\n\nوی افزود: برای خدمات‌رسانی بهینه به مردم مناطق روستایی باید از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
کد خبر: ۱۰۹۴۹
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گفت: تعداد 40 روستای دشتستان فاقد دهیاری هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید کریم‌آزاد عصر امروز در نشست مسئولان دشتستان با معاون سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار داشت: دشتستان با داشتن 130 روستا و 6 بخشداری و 9 شهر از بزرگترین شهرستان‌های استان به شمار می‌رود.

\n\n

وی افزود: برای خدمات‌رسانی بهینه به مردم مناطق روستایی باید از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

\n\n

کریم‌آزاد تصریح کرد: ساماندهی دهیاری‌های شهرستان دشتستان و سرکشی به این مناطق از اولویت‌های اساسی مسئولان است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان با بیان اینکه 40 روستای دشتستان فاقد دهیاری هستند خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود، در شهرستان دشتستان تعداد 90 روستا دارای دهیاری و 40 روستا نیز فاقد دهیاری هستند.

\n\n

کریم‌آزاد یادآور شد: به‌دلیل گستردگی شهرستان و تعداد زیاد روستاها دشتستان با وجود خدمات رسانی دولت‌ها اما همچنان مشکلات زیادی برای مردم این روستاها باقی مانده که امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی مسئولان رفع شود.

\n\n

وی از تخصیص 12 خودرو حمل زباله به دشتستان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته، برای حمل زباله روستاهای شهرستان دشتستان در سال گذشته 12 دستگاه خودرو نیسان اختصاص یافت.

\n\n

به نوشته ی فارس، در این نشست نماینده بخشداران و دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان به بیان مسائل و مشکلات روستاها پرداختند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر