پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۸۴۷
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: فعالیت های آموزشی دانشگاه خلیج فارس از ۲۰ فروردین 1401 حضوری می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس، بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر از سرگیری حضوری فعالیت های آموزشی دانشگاه ها، دانشگاه خلیج فارس در نظر دارد به حول و قوه الهی و با همکاری و همدلی همه اعضای دانشگاه اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان آموزش حضوری را به شرح زیر آغاز کند.

1- همه کلاس های مقطع دکتری از تاریخ 1400/01/20 به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

2- با توجه به ابلاغیه های ستاد ملی مقابله با کرونا و شرایط رنگ بندی شهرها، کلاس‌های مقطع کارشناسی ارشد نیز از هفته بعد از ماه مبارک رمضان حضوری خواهند شد.

3-برنامه های فشرده برگزاری کلاس های عملی (آزمایشگاه، کارگاه و …) مقطع کارشناسی به تفکیک رشته ها پس از پایان ماه مبارک رمضان و با توجه به شرایط و رنگ بندی شهرها متعاقبا اعلام خواهد شد.

4- آزمون‌های پایانی نیمسال جاری در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

5- جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و رساله دکتری به صورت حضوری و در صورت ضرورت به صورت ترکیبی (حضوری-مجازی) برگزار خواهند شد.

تبصره ۱: دانشجویان حائز شرایط دریافت خوابگاه (با توجه به بندهای بالا) می توانند از طریق فرم ثبت نام خوابگاه در سامانه erp نسبت به درخواست خوابگاه اقدام نمایند.

تبصره ۲: اقامت در خوابگاه‌ها، حضور در کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها و سایر بخش‌های دانشگاه منوط به دریافت حداقل 2 دوز واکسیناسیون با ارایه گواهی مربوط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

تبصره ۳: این برنامه بر اساس شرایط فعلی بیماری کرونا تنظیم شده است و از آنجا که حفظ سلامتی دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان گرامی، مهمترین اولویت دانشگاه است، اقدامات لازم در هفته های آتی بر اساس مفاد اطلاعیه‌های رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر