پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۰۵۵
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: با آغاز روند افزایشی دما در این استان، در چند روز آینده دمای هوای استان بوشهر به طرز محسوسی افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پیام مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان دمای ۳۷ و اهرم و خورموج دمای ۳۵ درجه بالای صفر را تجربه کردند و بهرگان شهرستان دیلم نیز با ۱۶ درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشت.

وی ادامه داد: با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی، سواحل و فراساحل جنوبی استان امروز و فردا در ساعت‌هایی مواج است.

مساعدی ادامه داد: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی امروز و فردا در برخی از ساعت‌ها با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی در سواحل و فراساحل جنوبی استان (مُطاف تا بندر عسلویه)، دریا تا حدودی مواج خواهد بود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری گاهی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی یادآور شد: در نیمه جنوبی استان نیز در ساعت‌هایی وزش باد گاهی با گرد و خاک و در برخی نقاط مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در این استان شمال غربی تا شمال شرقی است که با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی ۱۴ تا ۴۲ گاهی تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی اظهار کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در مناطق جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۲۲ بامداد، مد اول دریا ساعت ۰۹:۱۹، جزر دوم ساعت ۱۵:۴۷ و مد دوم ساعت ۲۱:۲۹ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر