چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: 47 میلیارد و 800 میلیون ریال در سال گذشته برای طرح های ورزشی این شهرستان تخصیص یافت که برای تکمیل هفت سالن ورزشی و ساخت هشت زمین چمن مصنوعی هزینه شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده شنبه در همایش پیاده روی همگانی در روستای باغک جنوبی شهرستان تنگستان که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، افزود: ورزش همگانی علاوه براینکه سلامتی آحاد مردم را در پی دارد در تقویت برنامه های اجتماعی و فرهنگی نیز بسیار موثر است.
کد خبر: ۱۱۰۷۴
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۱

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: 47 میلیارد و 800 میلیون ریال در سال گذشته برای طرح های ورزشی این شهرستان تخصیص یافت که برای تکمیل هفت سالن ورزشی و ساخت هشت زمین چمن مصنوعی هزینه شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده شنبه در همایش پیاده روی همگانی در روستای باغک جنوبی شهرستان تنگستان که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، افزود: ورزش همگانی علاوه براینکه سلامتی آحاد مردم را در پی دارد در تقویت برنامه های اجتماعی و فرهنگی نیز بسیار موثر است.

\n\n

فرماندار تنگستان تصریح کرد: برای گسترش ورزش در جامعه و برای دستیابی به سلامت جسمی و روحی باید بیشتر تلاش کنیم و در این راستا ورزش همگانی به خصوص پیادروی مورد توجه کارشناسان امر است.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، ترک زاده با اشاره به اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امکانات فراوانی در زمینه های مختلف و به خصوص ورزش، فراهم شده است عنوان کرد: امروزه توجه به ورزش و زیرساخت های آن، در همه شهرها و روستاها مورد توجه دولت تدبیر و امید است و تکمیل پروژه های ورزشی در شهرستان گویا این موضوع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر