پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
ظهر امروز؛
فکرشهر: فرماندار دشتستان نیز در این باره گفت: از خسارات احتمالی زمین لرزه چهار و نیم ریشتری دشتستان تاکنون گزارشی دریافت نشده است...
کد خبر: ۱۱۰۹۹
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۶

فکرشهر: زمین لرزه ای به بزرگی 4.5 درمقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز یکشنبه حوالی تنگ ارم را لرزاند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه را ساعت 14 و هفت دقیقه و 30 ثانیه روز یکشنبه اعلام کرد.

\n\n

براساس گزارش این مرکز، موقعیت جغرافیایی این زلزله 29.34 درجه عرض شمالی و 51.46 طول شرقی مرز استان های فارس و بوشهر اعلام شده است.

\n\n

خسارتی از زلزله این شهرستان گزارش نشده است

\n\n

فرماندار دشتستان نیز در این باره گفت: از خسارات احتمالی زمین لرزه چهار و نیم ریشتری دشتستان تاکنون گزارشی دریافت نشده است.

\n\n

ارسلان زارع در گفت وگو با ایرنا، افزود: این زمین لرزه در فاصله 22 کیلومتری شهر تنگ ارم و 25 کیلومتری برازجان رخ داده است.

\n\n

وی بیان داشت: تاکنون گزارشی مبنی بر خسارات وارده دریافت نشده اما ستاد مدیریت بحران شهرستان در حال آماده باش است و در حال بررسی وضعیت شهرها و روستاهای محل وقوع زلزله زده هستند.

\n\n

بخشدار ارم نیز گفت: تاکنون گزارش مردمی از خسارت های احتمالی دریافت نشده است. 

\n\n

مسعود صیادی بیان داشت: در شهر تنگ ارم مردم و بویژه دانش آموزان دچار وحشت شده بودند که در حال حاضر اوضاع آرامتر شده است.

\n\n

وی یادآور شد: ستاد مدیریت بحران بخش با اعزام نیروهای امدادی و کارشناسان مربوطه برای سرکشی از روستاها و بررسی اوضاع اقدام کرده است.

\n\n

صیادی به مشکل عدم آنتن دهی تلفن های همراه روستاهای این بخش اشاره کرد و افزود: این مساله یکی از دغدغه های همیشگی مردم بخش ارم بخصوص به هنگام وقوع حوادث است.

\n\n

ستاد مدیریت بحران دشتستان آمادگی کامل برای انجام اقدامات فوری در زمان وقوع حوادث را دارد

\n\n

مهندس عبدالحمید کریم آزاد، معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دشتستان نیز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص زمین لرزه امروز شهرستان، با تاکید بر اینکه ستاد مدیریت بحران شهرستان دشتستان آمادگی کامل برای انجام اقدامات فوری در زمان وقوع حوادث را دارد، افزود : کانون زلزله به فاصله 23 کیلومتری شهرکنارتخته استان فارس و 25 کیلومتری شهر برازجان بوده است و تاکنون گزارشی مبنی بر خسارات مالی و جانی دریافت نشده است .

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر