پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه خارگ گفت: کتیبه خارگ، سندی بر مالکیت خلیج فارس توسط ایران است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام موسی کمالی عصر امروز در نشستی با حضور مسئولان جزیره خارگ، با اشاره به روز خلیج فارس اظهار کرد: ما امروز در جایی ساکن هستیم که باید حافظ جزیره و خلیج فارس باشیم. سنگ نبشته هخامنشی جزیره خارگ، سندی بر حاکمیت ایران بر خلیج فارس است و این مسئله باید برجسته شود تا دیگر کشورها سوءاستفاده نکنند.
کد خبر: ۱۱۱۵۵
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: امام جمعه خارگ گفت: کتیبه خارگ، سندی بر مالکیت خلیج فارس توسط ایران است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام موسی کمالی عصر امروز در نشستی با حضور مسئولان جزیره خارگ، با اشاره به روز خلیج فارس اظهار کرد: ما امروز در جایی ساکن هستیم که باید حافظ جزیره و خلیج فارس باشیم. سنگ نبشته هخامنشی جزیره خارگ، سندی بر حاکمیت ایران بر خلیج فارس است و این مسئله باید برجسته شود تا دیگر کشورها سوءاستفاده نکنند.

\n\n

وی با اشاره به شعار سال افزود: وظیفه دولتمردان است که اعتماد دولت را جلب کنند. رهبری فرمودند که همدل و همزبان باشیم، و اگر نتوانستیم همدل باشیم، لااقل همزبان باشیم. باید اختلافات را کنار گذاشت و در همین جزیره، با همکاری بخشدار و سایر مسئولین، مشکلات را حل کرد.

\n\n

امام جمعه خارگ با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد: ما در این کشور، هرچه داریم به برکت امام خمینی (ره) است و باید مراسمی نیز که برای سالروز ایشان گرفته می‌شود، خوب و مطلوب باشد.

\n\n

وی با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف تصریح کرد: اعتکاف فرصتی مناسب برای خودسازی است و همه باید سعی کنند تا این حرکت به خوبی برگزار شود و تبلیغات برای حضور پرشور در آن نیز باید به نحو مطلوبی صورت گیرد.

\n\n

به نوشته ی فارس، کمالی با تبریک روز معلم بیان داشت: شهادت استاد مطهری، داغ بزرگی به دل ایرانیان گذاشت، اما در این روز باید قدردان زحمات معلمانی باشیم که با جان و دل برای فرزندان ما زحمت می‌کشند و باید از آنان تجلیل و تقدیر شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر