پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۸۹۷
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

فکرشهر: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت مجتمع گلخانه‌ای چاهگاه که بیش از ۱۵ سال راکد مانده است بزودی تعیین تکلیف و عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا ، غلامحسین کرمی روز سه شنبه در بازدید از مجتمع گلخانه‌ای کشاورزی چاهگاه شهرستان دشتی افزود: این طرح با مساحت  ۱۴ هکتار یکی از بزرگترین مجتمع های گلخانه ای کشاورزی در استان بوشهر و دشتی است.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده و همکاری و هماهنگی بین بخشی سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان بوشهر موانع و مشکلات این مجتمع برطرف شده و تلاش می‌شود پس از ۱۵ سال بلاتکلیفی و تعطلیلی عملیاتی و راه اندازی  شود.

وی اضافه کرد: راه اندازی این مجتمع گلخانه‌ای نقش بسزایی در اشتغال مستقیم و غیر مستقیم  جوانان بخش شنبه و طسوج،  افزایش تولید محصولات کشاورزی مورد نیاز شهرستان دشتی و استان بوشهر دارد.

کرمی، به مشکلات تامین آب کشاورزی و منفی شدن بیلان  بیشتر دشت های آبی استان بوشهر و شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: یکی از بهترین راه‌های توسعه کشاورزی و تولید و تامین نیازمندی‌های غذایی مردم توسعه کشت گلخانه‌ای است که راه‌اندازی این مجتمع چاهگاه علاوه بر اشتغال جوانان به صورت مستقیم و غیر مستقیم شاهد افزایش بهره‌وری و برداشت در سطح کشت و صرفه جویی در مصرف آب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر