پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره جهادکشاورزی دشتستان از تولید 680 هزار تن انواع محصول کشاورزی در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حسین جهانبخش در آیین راه‌اندازی صندوق حمایت از کشاورزان دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساختهای کشاورزی مورد توجه و تاکید قرار دارد و در دولت یازدهم اقدامات خوبی برای این مهم انجام گرفته است.\n\nوی افزود: رسیدگی به مشکلات و معضلات کشاورزان زحمتکش و بی‌ادعا و ارائه تسهیلات مختلف به این عزیزان در دستور کار است و با حمایت مدیران ارشد شهرستان و مدیران جهاد کشاورزی استان به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.
کد خبر: ۱۱۱۹۰
چهارشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: رئیس اداره جهادکشاورزی دشتستان از تولید 680 هزار تن انواع محصول کشاورزی در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از فارس، حسین جهانبخش در آیین راه‌اندازی صندوق حمایت از کشاورزان دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساختهای کشاورزی مورد توجه و تاکید قرار دارد و در دولت یازدهم اقدامات خوبی برای این مهم انجام گرفته است.

\n\n

وی افزود: رسیدگی به مشکلات و معضلات کشاورزان زحمتکش و بی‌ادعا و ارائه تسهیلات مختلف به این عزیزان در دستور کار است و با حمایت مدیران ارشد شهرستان و مدیران جهاد کشاورزی استان به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

\n\n

رئیس اداره جهادکشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی صندوق حمایت از کشاورزان در واقع همانگونه که از نامش پیداست برای حمایت از قشر کشاورز تشکیل شده و از همه توانمندی موجود برای دسترسی به اهداف مورد نظر گام برمی‌داریم.

\n\n

جهانبخش تصریح کرد: صندوق توسعه کشاورزی در واقع یک شرکت سهامی خاص است و 51 درصد از سهام این صندوق متعلق به کشاورزان است.

\n\n

وی یادآور شد: تنظیم بازار و ضمانت از کشاورز در موسسات مالی دولتی مانند بانک‌ها از اهداف تشکیل این صندوق است و هم‌اکنون دشتستان تنها شهرستانی است که این صندوق را راه‌اندازی کرده است.

\n\n

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان گفت: در صندوق حمایت از کشاورزی دشتستان، از خردترین تا بزرگترین تولیدکنندگان عرصه کشاورزی بنا به میزان توانایی در سهم آورده شرکت خواهند کرد.

\n\n

جهانبخش از تولید 680 هزار تن انواع محصول کشاورزی در دشتستان خبر داد و افزود: در یکسال اخیر بیش از 680 هزار تن انواع محصول زراعی و باغی و دامی تولید شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر