پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۹۵۷
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دستگاه قضائی از مدیران پاکدست و درستکار و خدمتگزار به مردم حمایت می‌کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی جمادی ظهر چهارشنبه در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری بوشهر با تاکید بر لزوم اجرای دقیق قانون در همه زمینه‌ها اظهار داشت: رعایت دقیق قانون در همه زمینه‌ها موجب پیشگیری و جلوگیری از وارد آمدن آسیب‌های بعدی می‌شود.

وی به ساخت و سازها در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و افزود: باید ساز و کاری تدوین شود تا ساخت و سازها اصولی باشند و از ساخت و سازهای غیر مجاز نیز جلوگیری شود تا ضمن اجرای صریح و صحیح قانون در خصوص همه افراد زمینه ایجاد و شکل گیری مشکلات بعدی به وجود نیاید.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن اشاره به فعال‌تر شدن کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ افزود: کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها می‌بایست در جهت و چارچوب قانون به پرونده‌ها رسیدگی کند تا موجب تضییع حقوق بیت المال نشود.

وی به برقراری امنیت پایدار و تعامل تمام نهادها و مسئولین و اجرای قانون در جهت احقاق حقوق مردم تأکید و اضافه کرد: در دستگاه قضائی، ضمن رعایت عدالت با مخلان نظم و امنیت، برخورد قاطع می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این نشست به نظارت و فساد ستیزی در دستگاه‌ها و نهادها تاکید کرد و اظهار داشت: در جهت ارتقا و پیشرفت استان و افزایش رضایتمندی عمومی مردم تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی افزود: دستگاه قضائی از مدیران پاکدست و درستکار و خدمتگزار به مردم حمایت می‌کند و در راستای پیشبرد اهداف آن‌ها هر اقدام قانونی مورد نیاز باشد انجام می‌دهد.

جمادی به اهمیت نقش آموزش تاکید داشت و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی و تداوم آموزش‌های ضمن خدمت برای ارتقا امور و رفع مشکلات و معضلات در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر