چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۲۰۱
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: شرایط میزبانی برای ۱۵رشته ورزش ساحلی در این استان فراهم شده است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد بهروزیان فرد در مجمع انتخابات هیات تیراندازی با کمان استان بوشهر با حضور رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به زیرساخت مناسب این رشته در استان بوشهر گفت: شرایط میزبانی برای ۱۵رشته ورزش ساحلی از جمله تیراندازی با کمان ساحلی در این استان فراهم شده است.
 
وی افزود: با توجه شرایط خوب آب و هوایی و خوابگاهی در سطح استان، آماده میزبانی از اردو‌های تیم ملی و مسابقات کشوری هستیم.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: رشته تیراندازی با کمان یکی از رشته‌های مدال آور و مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان این استان است.
 
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان نیز با اشاره به حضور ملی پوشان استان بوشهر در این تیم گفت: شرایط حضور باشگاهی این استان در لیگ‌های کشوری فراهم شود.
 
غلامرضا شعبانی بهار استعدادیابی، توسعه ورزش قهرمانی، حضور پررنگ بانوان در لیگ‌های کشوری و جذب ورزشکار متعدد جانباز و معلول در این رشته را از اولویت‌های این فدراسیون برای هیات‌های استانی عنوان کرد.
 
وی، برنامه‌های پیش روی این فدراسیون را حضور در بازی‌های کشور‌های اسلامی در تیرماه، بازی‌های آسیایی در مردادماه و حضور در کاپ غرب آسیا و مسابقات جهانی کره جنوبی در مهرماه بیان کرد.
 
در مجمع انتخابات هیات تیراندازی با کمان استان بوشهر که با آیین نامه جدید مجامع هیات‌های ورزشی برگزارشد، علی اکبر توسلی رئیس پیشین این هیات  با ۱۳ رای در سمت خود ابقا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر