پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل سیاسی و انتخابات بوشهر:
کد خبر: ۱۱۲۶۵۱
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر خطاب به منتقدان که خدمات نظام و دولت را زیر سوال می‌برند گفت: نقد و تحلیل در جامعه انجام شود ولی این نقدها منطقی و اخلاقی باشد.

به گزارش فکرشهر از مهر، جواد لقمان زاده بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با دستور کار تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار این شهرستان اظهار داشت: برای توسعه سیاسی تعاریف متفاوتی وجود دارد که یکی از این تعاریف افزایش ظرفیت نظام در پاسخگویی به خواسته‌ها و نیازهای مردم است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر افزود: توسعه سیاسی اهداف مختلفی از جمله پیشرفت، صنعتی شدن، رفع فقر و وابستگی، ایجاد تحولات ساختاری در تمام بخش‌های جامعه برای گذر از حالت نامطلوب گذشته به حالت مطلوب و شرایط بهتر را دنبال می‌کند.

وی در خطاب به منتقدان که خدمات نظام و مسئولان و دولت را زیر سوال می‌برند گفت: نقد خوب است، نقد و تحلیل در جامعه انجام شود ولی این نقدها منطقی و اخلاقی باشد.

وی اضافه کرد: توسعه و پیشرفت تصادفی، اتفاقی، خریدنی و وارد کردنی نیست بلکه توسعه شعور سیاسی و اجتماعی، رسانه مردم داری، شکل دادن به سرمایه اجتماعی، مدارا، مسئولیت پذیری و وظیفه شناسی لازم دارد و همه این موارد از جمله الزامات توسعه است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر ادامه داد: همه کسانی که دائماً از دولت و نظام انتقاد می‌کنند فرصتی نیز برای نقد خود در نظر بگیرند و در واقع اجازه دهیم نقد خویشتن را به گفتمان مسلط اجتماعی تبدیل شود و اگر به دنبال هم افزایی اخلاقی باشیم جامعه جای بهتری خواهد بود.

وی تصریح کرد: توسعه و پیشرفت فقط با عقلانیت، اتحاد، همدلی و هم افزایی اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: کسانی که این روزها مداوم خدمات و موفقیت‌های دولت را نقد و حتی تحریف می‌کنند نگاهی هم به درون خود برای نقدهای منصفانه داشته باشند و فرصتی هم برای نقد خویش اختصاص دهند.

لقمان زاده گفت: به پیشنهاد فرماندار شهرستان و موافقت استاندار بوشهر محمد اسدی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه معارفه و از زحمات و تلاش‌های دانیال اسفندیاری که در دوران خدمت زحمات بسیاری داشتند تکریم می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش و زحمات معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه و آرزوی موفقیت برای معاون جدید گفت: معاون جدید با هدایت‌ها و در کنار فرماندار، اعضای شورای تأمین و اداری، در جهت تحقق برنامه‌های سیاسی و اجتماعی دولت و ارتقای حضور مردم در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی برنامه ریزی و مشارکت کند.

وی بیان کرد: نظارت بر ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی و کار، زمینه سازی برای فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی، مدیریت مسائل و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، آسیب دیدگان اجتماعی، ارتباط با نخبگان و افراد ذی نفوذ سیاسی، مذهبی و فرهنگی، هماهنگ با بخشداری‌ها برای تحقق سیاست‌های عمومی دولت، تجزیه و تحلیل و ریشه یابی جرایم و تخلفات احتمالی سیاسی و امنیتی و اتخاذ تدابیر لازم در برنامه کاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه باشد.

در پایان این آئین از تلاش‌های دانیال اسفندیاری تقدیر و محمد اسدی به عنوان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری گناوه معارفه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر