جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۶۵۱
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: این دولت به ویژه شخص رئیس جمهور هدفی جز خدمت صادقانه به مردم ندارند و کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند از دولت حمایت می کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز این هفته عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب فرمودند وزرات آموزش و پرورش و معلمان فرهیخته به عرصه بیایند و کاری کنند دانش آموزان دارای هویت ملی شوند جوانان بعضاً در مسیری قرار می‌گیرند که مسیر اسلام نیست این به خاطر اطلاع نیافتن از هویت ملی خودشان است.

امام جمعه عسلویه افزود: هدف دانش آموز در مدرسه تنها علم آموزی نیست هم باید علم یاد بگیرد و هم احساس هویت کند، انسان باهویت ساخته شود، احساس مفید بودن پیدا کند، به مفاخر کشور آشنایی پیدا کند، افتخارات کشور را بشناسد و با مفاخر علمی سیاسی اجتماعی دینی به نحو شایسته آشنا شود.

وی گفت: امروز افراد و گروه‌هایی به دنبال شایعات و ناامید کردن مردم هستند، علیه دولتمردان حرف‌ها و سخن‌هایی می‌زنند که باید مراقب باشیم تفاوت خادم و خائن را بشناسیم و در فضای مجازی و حقیقی دل مردم را خالی می‌کنند، فضا را غبارآلود می‌کنند، مثلاً می‌گویند بنزین گران می‌شود دیدیم وزیر نفت اعلام کرد بنزین گران نمی‌شود در بحث نان هم بعضی سو استفاده می‌کنند بعضی فروشندگان در کسب و کارشان بی دینی می‌کنند اگر کسی سو استفاده می‌کند باید برخورد شود.

امام جمعه عسلویه به بحث مردمی سازی و هدفمند کردن یارانه توسط دولت اشاره کرد و افزود: هدف دولت اجرای این طرح هست، دولت منفعتی یا سودی از این طرح نمی‌برد و برای دولت بودجه‌ای نخواهد داشت کار سنگین و سختی است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح به دولت فشار زیادی وارد می‌کند این اقدام از فردی مؤمن و شجاع مثل آیت الله رئیسی بر می‌آید یارانه ارزان قیمت در اختیار عده‌ای خاص قرار می‌گرفت را به صورت ریالی در اختیار حلقه آخر که مردم هستند قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این دولت دولت تصمیمات سخت است افزود: دولت در این مدت کوتاه کارهای سختی انجام داده است این دولت به ویژه شخص رئیس جمهور هدفی جز خدمت صادقانه به مردم ندارند ما از دولت مردمی و انقلابی حمایت می‌کنیم و کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند از دولت حمایت می‌کنند.

وی گفت: دشمنان قسم خورده دولت مردمی تخریب و تضعیف می‌کنند بعضی داخلی‌ها هم در زمین دشمن بازی می‌کنند، از این طرح ارزنده حمایت کنیم‌به لطف خدا آثار خیر آن مشخص خواهد شد.

هاشمی نژاد به برگزاری نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی در شهرستان عسلویه اشاره کرد و افزود: این نشست آبرومندانه در شهرستان برگزار شد دو سخنران ویژه داشتیم حضرت آیت الله حسینی بوشهری نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و معاون اول قوه قضائیه حجت الاسلام مصدق حضور علما و ائمه جمعه و جماعات داشتیم، خدمت عده‌ای از علما از شهرهای همجوار بودیم که رونق و جلوه این همایش را بیشتر کرد.

امام جمعه عسلویه به سفر استاندار به عسلویه اشاره کرد و افزود: وی در شهرستان حضور پیدا کرد و چند طرح کلنگ زنی را کردند، افتتاح چند طرح داشتند که تشکر می‌کنم از ایشان خواستم سفری خاص داشته باشند وبا مردم دیدار کنند و دیدار عمومی داشته باشند استاندار این دعوت را قبول کردند گفتم مردم دغدغه‌هایی دارند که باید از نزدیک با شما در میان بگذارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر