چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور فوت نکرد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۱۸ نفر ماند. این نخستین بار در دو سال و صد روز گذشته است که فوتی های کرونا صفر شده است...
کد خبر: ۱۱۴۶۰۱
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۲

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ ۱۲ خردادماه ۱۲ نفر است.

به گزارش فکرشهر از وبدا، دکتر حسن ملکی‌زاده  گفت: در شبانه‌روز گذشته ۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری نیست.

دکتر ملکی‌زاده عنوان داشت: به لطف الهی در تاریخ ۱۲ خردادماه سال جاری نیز، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

وی بیان کرد: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۱۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر ملکی‌زاده تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۱۶۵ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را ازدست‌.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۲ خرداد ۱۴۰۱: فوتی‌های کرونا به صفر رسید

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور فوت نکرد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۱۸ نفر ماند. این نخستین بار در دو سال و صد روز گذشته است که فوتی های کرونا صفر شده است.

به گزارش فکرشهر،  بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۴۴۳ نفر رسید.

خوشبختانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور فوت نکرد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۱۸ نفر ماند.

تا کنون ۷ میلیون و ۵۲ هزار و ۲۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۴۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۲۹۸ هزار و ۳۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر