چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۱۲۹
جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش استان بوشهر به یک نهاد نیرومند واقعیت‌ساز اجتماعی و فرهنگی تبدیل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، بنیامین شکوه فر پنجشنبه‌شب در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر پیرامون مدیریت در حوزه ورزش در دولت آیت الله رئیسی اظهار داشت: نوع نگاه مدیریتی در دولت آیت الله رئیسی با دولت گذشته در این است که در این دولت جمعه و غیر جمعه فرقی ندارد.

وی اضافه کرد: این تصویری روشن از دولتی است که حتی روزهای جمعه از این استان به آن استان سایه پرمهر اسلام انقلابی و مردم دوست را بر سر خود احساس می‌کند و با دولت پیشین که جمعه متوجه تغییر قیمت بنزین می‌شود، تفاوت دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: این نمونه‌ای کامل از اعتماد مردم به رئیس‌جمهور آیت الله رئیسی و امید به فردای روشن کشورمان است و ما در حوزه ورزش هم مدیری را می‌خواهیم که هماهنگ و همخوان با تفکر انقلابی و اسلامی رئیس دولت باشد.

وی بیان کرد: ریل گذاری مدیریتی آیت‌الله رئیسی در حوزه‌های مختلف برای افزایش اعتماد در میان سرمایه‌های اجتماعی کشور یعنی مردم، به‌عنوان نماینده گفتمان اسلام انقلابی انتخاب و انتصاب مدیران پرتحرک، پرتلاش و خستگی ناپذیر، دلسوز، باصداقت، امیدآفرین، اعتمادساز، بانشاط، مصمم و باپشتکار، مؤمن و انقلابی، باانگیزه و دولتی مردم دوست و در کنار مردم را نشان می‌دهد.

شکوه‌فر ادامه داد: دولت آیت الله رئیسی نزد افکار عمومی نمره قابل قبولی دریافت می‌کند و مردم از وی با محبوبیت یاد می‌کنند و همگان بر این باورند که دولت مردمی آیت الله رئیسی صادقانه و با تمام ظرفیت‌های خود به میدان حل مشکلات کشور آمده است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: ورزش یک نهاد اجتماعی و یک پدیده اجتماعی مورد توجه و تأمل، جایگاه برجسته ورزش در سطوح مختلف محلی، ملی و جهانی به خود گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شکل گیری هیئت‌ها، انجمن‌ها، نهادها، اتحادیه‌ها و کمیته‌هایی اصلی و فرعی در نظام اجتماعی که به موضوع ورزش چه به صورت شناختی و یا رفتاری می‌پردازند و در راستای حمایت از فعالیت‌های ورزشی، در سطح محلی، ملی و جهانی و در سطح رسمی و غیر رسمی، در جهت همگرایی، انسجام محلی و ملی هم در سطح گروه‌های کوچک و هم در سطح گروه‌های کلان به فعالیت می‌پردازند.

شکوه‌فر افزود: در این میان انسجام درون گروهی و برون گروهی دارای اهمیت زیادی در پیشبرد اهداف نظام اجتماعی و فرهنگی ورزش است که همه ما و استاندار بوشهر می‌بایست کمک کنند تا ورزش استان بوشهر به یک نهاد نیرومند واقعیت ساز اجتماعی و فرهنگی تبدیل شود که در مسائل مختلف نقش برجسته ای را ایفا کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر