پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف زمین‌خواری بزرگ و میلیاردی در این شهرستان خبر داد...
کد خبر: ۱۱۵۴۶
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف زمین‌خواری بزرگ و میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، سرهنگ حمیدرضا انصاری از کشف زمین‌خواری به ارزش سه میلیارد ریال در دشتستان خبر داد.

\n\n

وی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان دشتستان پس از اطلاع از اینکه فردی به هویت (ایوب) ضمن تصرف غیر‌قانونی سه هکتار از اراضی حومه شهر برازجان، اقدام به تفکیک و پلاک بندی در قطعات ۲۰۰ متری و فروش و واگذاری به شهروندان کرده بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و پس از تخلفات گسترده و بررسی‌های میدانی و هماهنگی با مقام محترم قضایی متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

\n\n

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: نامبرده در مواجه با شواهد، قرائن و مدارک ارائه شده و به بزه انتسابی اعتراف و اقرار کرد که با جعل و دستکاری یک فقره قولنامه دست‌نویس به نفع خود و ترسیم نقشه تفکیکی، خود را مالک زمین موصوف معرفی و با این ترفند ضمن فریب شهروندان و بکارگیری اقدامات متقلبانه اقدام به فروش این اراضی کرده است.

\n\n

انصاری یادآور شد: در این زمینه با پیگیری‌های صورت گرفته تعداد ۴۵ نفر از شکات شناسایی و با ارائه مدارک و طرح دعوا خواستار رسیدگی قانونی به پرونده زمین خواری سه میلیارد ریالی شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر