جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان اجرای شهرستان عسلویه بیایند در جمع نمازگزاران و شفاف گزارش بدهند و تلاش‌ها و کارهایشان را بیان کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به موضوع قرض الحسنه اشاره کرد و اظهار داشت: قرض الحسنه سنتی نیکو و از عبادات مالی است.
کد خبر: ۱۱۵۵۸
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: مسئولان اجرای شهرستان عسلویه بیایند در جمع نمازگزاران و شفاف گزارش بدهند و تلاش‌ها و کارهایشان را بیان کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه عسلویه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به موضوع قرض الحسنه اشاره کرد و اظهار داشت: قرض الحسنه سنتی نیکو و از عبادات مالی است.

\n\n

وی با انتقاد از ربا خواری، افزود: قرض‌الحسنه باید برای رضای خدا و به صورت شرافتمندانه به کسانی که نیاز دارند بدهیم؛ روش پیامبر و امامان ما اینگونه بوده و مخفیانه و بارعایت حرمت قرض گیرنده به او کمک می‌کردند و ما باید در این زمینه از این عزیزان الگو بگیریم.

\n\n

امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان، بیان داشت: به گفته رهبری اگر یک ملت نتواند از عظمت و هویت خود دفاع کند، در همه جهات شکست می‌خورد و باید تلاش کنیم عظمت و هویت خود را حفظ کنیم.

\n\n

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا گفته که اگر مذاکرات هم حل شود باز ما با ایران مشکل داریم تحریم کامل برداشته نمی شود، تاکید کرد: در مقابل جانشین فرمانده سپاه ما گفتند که ما از جنگ با آمریکا استقبال می کنیم.

\n\n

هاشمی‌نژاد افزود: آمریکا بعد از جنگ تحمیلی تا الان چند بار برای حمله نظامی به ما برنامه‌ریزی کرده ولی نتوانسته و جرات نکردند؛ چون خدا با ماست و امامان معصوم با ما هستند و ما تنها نیستیم.

\n\n

وی ادامه داد: خطاب آقا به ملت و به‌ویژه به دولت و تیم مذاکره کننده است؛ باید با تمام جان از این عظمت دفاع کنیم و یکی از مهمترین دلایل موفقیت ما ایستادگی است و پشتوانه تیم مذاکره کننده ملتی اصیل مقاوم و با عظمت تاریخی گذاشته است.

\n\n

امام جمعه عسلویه به وضعیت یمن اشاره کرد و بیان داشت: چرا سعودی و هم‌پیمانانش به یمن حمله کردند؛ یمن که کشور ثروتمندی نیست که بخواهند ذخایر آنجا را غارت کنند بلکه از شکل گرفتن یک ایران دیگر در کنار عربستان می‌ترسند.

\n\n

وی خاطرنشان ساخت: امروز اسلام هراسی در دنیا باعث باعث گرایش بیشتر غربی‌ها به اسلام شده است و آن هم اسلام ناب و نه اسلام آمریکایی یا انگلیسی یا سعودی.

\n\n

هاشمی‌نژاد افزود: در این هفته جلسه خوبی در مرکز استان در حضور نماینده ولی فقیه در استان آیت الله صفایی داشتیم و از رهنمودها و نصایح ایشان بهره مند شدیم و در این جلسه که با حضور استاندار و فرمانداران برگزار شد و استاندار گزارشی خوبی دادند که اگر این مسایل عملیاتی شود برای استان بار خوبی دارد.

\n\n

وی گفت: در این نشست ما نیز مشکلات شهرستان از جمله سه مشکل آلودگی و آب و اشتغال را بیان کردیم و خواستار توجه جدی به رفع این مشکلات شدم و استاندار بوشهر نیز قول پیگیری دادند.

\n\n

امام جمعه عسلویه ادامه داد: تقاضای من از مسئولان اجرای شهرستان این است که بیایند در جمع نمازگزاران شفاف گزارش بدهند و تلاش‌ها و کارهایشان را بیان کنند و مثل جاهای دیگر، برنامه‌ریزی کنند و هر هفته یک مسئول بیاید گزارش کارها و عملکردش را بدهد.

\n\n

با توجه مراسم امشب که به مناسبت عید مبعث در حسینیه فاطمه زهرا برگزار می‌شود توصیه می‌کنم با وحدت و انسجام و شکوه در این مراسم و سایر مجالس دینی و مذهبی شرکت کنید.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر