پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: پنج شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات بیرمی منطقه خاییز از توابع شهرستان تنگستان توسط محیط بانان این منطقه دستگیر شدند.\n\nاز این متخلفین دو قبضه اسلحه کلاشینکف ده تیر بانضمام 6 عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۷
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: پنج شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات بیرمی منطقه خاییز از توابع شهرستان تنگستان توسط محیط بانان این منطقه دستگیر شدند.

\n\n

از این متخلفین دو قبضه اسلحه کلاشینکف ده تیر بانضمام 6 عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی ادار ه کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ، مامورین همیشه بیدار یگان حفاظت اداره محیط زیست تنگستان پس از اطلاع از حضور تعدادی شکارچی در ارتفاعات بیرمی منطقه خاییز به مکان مذکور عزیمت می نمایند و پس از استقرار و کمین دو نفر شکارچی را به همراه یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف ده تیر (سیمینوف) بهمراه 3 عدد فشنگ مربوطه دستگیر می نمایند.

\n\n

عیرضا نعمتی با اعلام این خبر گفت : پس از دوربین کشی مجدد، مامورین متوجه حضور سه متخلف دیگر نیز در ارتفاعات کوه بیرمی می شوند،که از این متخلفین نیز یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف ده تیر بانضمام 3عدد فشنگ مربوطه و2عدد کوله پشتی کشف وضبط گردید.

\n\n

رئیس اداره محیط زیست تنگستان افزود: خوشبختانه متخلفین علیرغم تیراندازی نتوانسته بودند هیچ گونه شکاری انجام دهند.

\n\n

وی اضافه کرد: افراد دستگیر شده از شکارچیان با سابقه منطقه می باشند که به همراه سلاح مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح گردیدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر