چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۰۰۴
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: در دولت سیزدهم یک سری اقدام‌ها با برنامه‌ریزی دقیق انجام شده و یا در دست اجرا است که مدیران آنطور که باید، اقدامات خود را به مردم اطلاع رسانی نمی‌کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد لطفی روز چهار‎شنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان اظهار کرد: در همه وزارتخانه‌ها یک سری اقدام‌ها در حال انجام است که انتطار می‌رود مدیران دستگاه‌ها در برش شهرستانی این برنامه‌ها را گزارش دهند.

وی بیان کرد: از اصحاب رسانه در استان و شهرستان نیز برای نشست‌های بعد دعوت می‌گیریم تا بتوانند خدمات دولت و نظام را به نحو مطلوب‌تری در شهرستان اطلاع رسانی کنند.

لطفی ادامه داد: مدیران باید با صرف زمان و تلاش بیشتر برای حل مشکلات تا آنجایی که می‌توانند پاسخ‌گوی خواسته‌ها و مطالبات مردم باشند و سعی کنند برخی مسائل مردم را بصورت میدانی بررسی کنند.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: همچنین باید برای خانواده شهدا از هیچ موردی دریغ نکنیم و تا جایی که از دستمان برمی‌آید همه ظرفیت‌ها را برای خدمت به ایثارگران بکار گیریم.

وی گفت: مدیران وظیفه دارند از خانواده شهدا پاسداری کرده و از مطالبات آنان پشتیبانی کنند.

لطفی یادآور شد: برای بزرگداشت شهید رئیسعلی دلواری که در شهریورماه برگزار می‎شود مسئولان این شهرستان آمادگی کامل برای پشتیبانی از برنامه‌ها و همکاری در اجرا را داشته باشند.

وی همچنین با گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: دستگاه قضا ماوای امنی‌ برای مردم است که با خدمات عام‌المنفعه خود ظرفیت مناسبی برای مدیران و دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

لطفی عنوان کرد: مدیران از ظرفیتی که این نهاد در ایجاد هم‌افزایی بین دستگاه‌ها دارد برای توسعه کاری خود بویژه در حوزه اجرا، استفاده ببرند.

وی یادآور شد: یکی از معضلات دستگاه‌های شهرستان، نبود ارتباط و تعاملات بین بخشی و دستگاهی‌ است و هر مدیری باید بتواند با هم‌افزایی و همکاری لازم، حضور در هر دو بخش و میان مردم مشکلات بیشتری از آنها را برطرف کند.

فرماندار تنگستان اظهار کرد: طرح هوشمندسازی نان از امروز در شهرستان اجرا می‌شود که تنگستان و سه شهرستان دیگر در این استان به عنوان پایلوت در این طرح بوده و با اجرای این طرح از قاچاق آرد جلوگیری خواهد شد که این به نفع مردم است.

وی همچنین یکی از مشکلات عدیده در شهرستان را عدم توسعه و نوسازی زیرساخت‌های برق دانست و اظهار کرد: این مساله برای مردم مشکل‌ساز شده و توقع داریم در حوزه برق طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ‌تری پیش‌بینی شود تا درگیر این مشکلات خرد و جزئی نشویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر