پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۱۲۰
جمعه ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: ظرفیت‌های خوبی برای بر طرف کردن بسیاری از نیازمندی‌های صنعت نفت کشور به خصوص در حوزه تأمین نفتکش در کشور وجود دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد زمان مشایخ عصر پنج شنبه در این بازدید اظهار داشت: اگر در داخل کشور ظرفیتی وجود دارد با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص حمایت از تولید داخل و تولیدات دانش بنیان، مجموعه‌هایی مثل شرکت صدرا اگر سفارش دریافت کنند و بتوانند توانایی خود را به منصه ظهور برسانند موجب می‌شود که هم در پایین دست به اشتغال آفرینی کمک شود و هم شرکت‌های زیاد دیگری در حوزه دانش بنیان‌ها پروژه دریافت کرده و فعال شوند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر افزود: ظرفیت‌های خوبی برای بر طرف کردن بسیاری از نیازمندی‌های صنعت نفت کشور به خصوص در حوزه تأمین نفتکش در کلاس‌های متفاوت وجود دارد که به لطف خدا شرکت صدرا با توجه به سابقه درخشان خود می‌تواند بهترین نقش آفرینی را در این حوزه داشته باشد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر به همراه دادستان نظامی استان از شرکت دریایی ایران (صدرا) بازدید به عمل آورد.

شرکت صنعتی دریایی صدرا از شرکت‌های وابسته به قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینه کشتی سازی و سکو سازی فعالیت دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر