پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بازرسان نمونه بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت شهرستان دشتستان طی اردوی علمی دو روزه از پالایشگاه فجر شهرستان جم بازدید کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، اردوی علمی دو روزه بازرسان نمونه بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان دشتستان از پالایشگاه فجر شهرستان جم با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام گرفت .
کد خبر: ۱۱۶۳۴
سه‌شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: بازرسان نمونه بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت شهرستان دشتستان طی اردوی علمی دو روزه از پالایشگاه فجر شهرستان جم بازدید کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، اردوی علمی دو روزه بازرسان نمونه بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان دشتستان از پالایشگاه فجر شهرستان جم با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام گرفت .

\n\n

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای ستاد شهرستان، هدف از از برگزاری این اردوی علمی را ارتقاء سطح آگاهی بازرسان و انتقال تجربیات موفق بین دو شهرستان بیان کرد. 

\n\n

وی همچنین گفت : طی این بازدید بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان دشتستان از بخشهای مختلف پالایشگاه بازدید کردند و فرآیندهای مختلف در حوزه پالایش و شیرین سازی نفت استخراج شده توسط کارشناسان آن مجموعه جهت بازدیدکنندگان شرح داده شد.

\n\n

خانم حسینی در ادامه  اظهار کرد: علاوه بر بازدید از پالایشگاه یک نشست هم اندیشی نیز با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان جم و کارشناسان حوزه بهداشت محیط و حرفه ای نیز برگزار شد که در آن نشست طرفین به بیان تجربیات موفق در شهرستانهای خود پرداختند و در پایان ، شرکت کنندگان ابراز رضایت داشته و خواستار تداوم این نشست ها شدند .

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر