پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اولین مسابقه دانشجویی قایق‌های کارتنی با تلاش دانشگاه خلیج فارس، پارک علم و فناوری خلیج فارس و بنیاد نخبگان استان بوشهر برگزار شد.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر، سرپرست دانشگاه خلیج فارس بوشهر پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات دانشجویی قایق های کارتنی گفت: حرکت‌های نوآورانه بسیار خوبی را در چنین برنامه‌هایی شاهد هستیم و امیدواریم شاهد تداوم این برنامه‌ها باشیم.
کد خبر: ۱۱۶۶۹
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: اولین مسابقه دانشجویی قایق‌های کارتنی با تلاش دانشگاه خلیج فارس، پارک علم و فناوری خلیج فارس و بنیاد نخبگان استان بوشهر برگزار شد.

\n\n

قایق‌های کارتنی بوشهر

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرپرست دانشگاه خلیج فارس بوشهر پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات دانشجویی قایق های کارتنی گفت: حرکت‌های نوآورانه بسیار خوبی را در چنین برنامه‌هایی شاهد هستیم و امیدواریم شاهد تداوم این برنامه‌ها باشیم.

\n\n

عبدالمجید مصلح اضافه کرد: دانشگاه خلیج فارس بوشهر همواره در راستای ایجاد خلاقیت و نوآوری در بین دانشجویان تلاش‌های بسیار زیادی داشته است و مسابقات و جشنواره‌های مختلفی را برگزار می کند.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/05/20/4/1700243.jpg

\n\n

مسئول برگزاری مسابقات قایق‌های کارتنی نیز اظهار داشت: این مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می‌شود که با حضور ۲۰ تیم که یک تیم از استان هرمزگان و ۱۹ تیم از دانشگاه خلیج فارس بوشهر است، برگزار می‌شود.

\n\n

حسن آبین با اشاره به حمایت پارک علم و فناوری خلیج فارس و بنیاد نخبگان استان از برگزاری این مسابقات، اضافه کرد: امیدواریم تا چند ماه آینده این مسابقات را به صورت سراسری در بوشهر برگزار کنیم و شاهد حضور تیم‌هایی از دانشگاه‌های مختلف کشور باشیم.

\n\n

http://media.mehrnews.com/d/2015/05/20/4/1700242.jpg

\n\n

وی با اشاره به مسیر ۴۰ متری مسابقه قایق‌های کارتنی در ساحل خلیج فارس، بیان داشت: تیم‌های بمبک از دانشگاه خلیج فارس، رنجرو از دانشگاه خلیج فارس و دانشگاه پلی تکنیک بندرعباس مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

\n\n

منبع:مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر