پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۸۱۶
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در روزهای پایانی هفته در نیمه جنوبی استان در برخی ساعت‌ها بر پوشش ابر افزوده خواهد شد که با تحقق این شرایط برای این مناطق احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امشب با کاهش سرعت وزش باد، دریا نیز آرام‌تر خواهد شد و همچنین امروز و فردا احتمال نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای و در پی آن کاهش دید افقی و کیفیت هوا روی خلیج فارس، سواحل و مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده احتمال ورود گرد و غبار فرا منطقه‌ای، کاهش دید افقی و فردا نیز در برخی نقاط احتمال مه رقیق وجود دارد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا در سواحل خلیج فارس ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰سانتیمتر و فردا در همه نقاط ۳۰ تا۹۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول در ساعت ۰۰:۳۶، جزر اول دریا ساعت ۰۳:۵۱ بامداد، مد دوم دریا ساعت ۱۱:۰۰، جزر دوم  در ساعت ۱۸:۴۵ خواهد بود.

مساعدی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و اهرم با ۴۵ و عسلویه با ۲۸ به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر