پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
انتقاد شدید امام جمعه برازجان؛
فکرشهر: مصلح به پنجم خرداد روز حمایت از خانواده های زندانیان اشاره کرد و گفت: کاهش تعداد زندانیان موضوعی مهم است و باید فرهنگ صلح و آشتی و سازش و تفاهم را در جامعه نهادینه کنیم تا تعداد زندانیان کاهش یابد...
کد خبر: ۱۱۷۱۸
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: هدف جنگ نرم دشمن ناامید و دور کردن جوانان از انقلاب و دین است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر برازجان با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان افزود: مسوولان باید بیش از پیش به مسائل جوانان توجه جدی و مشکلات اشتغال، ازدواج و مسکن این قشر را برطرف کنند.

\n\n

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین (ع) بیان کرد: سپاه پاسداران به تاسی از سرور آزادگان در طول سه دهه پیوسته از اسلام و انقلاب بخوبی پاسداری کرده اند.

\n\n

امام جمعه برازجان در بخش دیگری از سخنانش به سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر یکی از بارزترین جلوه های نصرت الهی در واقع فتح همه خوبی ها بود و این روز در واقع مصداق پیروزی خون بر شمشیر است.

\n\n

وی بیان کرد: فتح خرمشهر که در واقع ایران را در جنگ در موضع قدرت قرارداد در تبلور عینی همدلی و همزبانی بوده و نشان داد که اراده قوی یک ملت شکست ناپذیر است.

\n\n

امام جمعه برازجان با اشاره به روز بدون دخانیات از عرضه قلیان و تنباکو در مغازه ها و دکه های این شهر بشدت انتقاد کرد و گفت: تعداد مغازه های فروش قلیان و تنباکو در برازجان بیش از نانوایی هاست و عرضه آن در پارک ها و فضاهای تفریحی باعث تشویق مردم بویژه جوانان خواهد شد.

\n\n

وی از مسوولان خواست مراقب باشند تا جوانان به سمت دود و دخانیات سوق پیدا نکنند.

\n\n

مصلح به پنجم خرداد روز حمایت از خانواده های زندانیان اشاره کرد و گفت: کاهش تعداد زندانیان موضوعی مهم است و باید فرهنگ صلح و آشتی و سازش و تفاهم را در جامعه نهادینه کنیم تا تعداد زندانیان کاهش یابد. 

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر