پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۳۱۰
يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: امام جمعه موقت گناوه گفت: حج مظهر اتحاد و انسجام و همدلی مسلمانان در جهان است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی بدری در خطبه نماز عیدقربان افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران حج اتمام حجتی برای همه مسلمانان جهان در برابر کسانی است که به دنبال تفرقه و اختلاف بین مسلمانان هستند.

وی اظهارکرد: وحدت و یکپارچگی مسلمانان از محورهای مهم بیانات رهبر معظم انقلاب در این دیدار بود که باید مسلمانان جهان از جمله کشورهای منطقه اهتمام جدی ورزند.

وی افزود: عزت و شرف مسلمانان در جهان در سایه وحدت و یکدکی آنان رقم خواهد خورد و باید همه امت اسلامی در  برابر دشمنانی که تلاش می کنند اسلام را از بین ببرند، بپاخیزند.

بدری گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب همواره بر اتحاد امت اسلامی توصیه و سفارش کردند اما می بینیم عده ای از جمله برخی کشورهای منطقه طرف صهیونیست هایی هستند که باعث بدبختی و بیچارگی مسلمانان هستند.

امام جمعه موقت گناوه افزود: هر کسی به دنبال اختلاف و تفرقه در بین مسلمان است گناهی بسیار بزرگ کرده و فردای قیامت باید جوابگو باشد.

وی با تبریک عید قربان بیان داشت: عید قربان از اعیاد بزرگ اسلامی است که در این روز اعمال مهمی از جمله غسل، نماز، خواندن دعا، قربانی کردن و انفاق در راه خدا توصیه و سفارش شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر