چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۴۳۹
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مشکلات اسکان کارکنان مرکز جامع سلامت بندر ریگ رفع می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری ظهر دوشنبه در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت بندر ریگ اظهار داشت: نظر به اینکه کارکنان مرکز ریگ به محل اسکان مناسب به‌منظور ارائه خدمات شبانه‌روزی نیاز دارند و این مرکز به جمعیت قابل‌توجهی خدمات ارائه می‌دهد سعی ما بر این است که از محل اعتبارات قانونی که در اختیار نماینده مردم است برای رفع مشکلات این مرکز هزینه شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان قول مساعد به حل مشکل برق مرکز ریگ افزود: رفع مشکل فضای سبز مرکز خدمات جامع سلامت ریگ نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ضمن دریافت آمار وضعیت کرونا در شهر بندر ریگ اظهار داشت: با توجه به انجام واکسیناسیون کرونا در این مرکز، اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص تکمیل واکسیناسیون به‌خوبی انجام گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از تلاش و زحمات رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، سرپرست و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت امام محمدباقر (ع) ریگ تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه نیز در این بازدید اظهار داشت: از عمده مشکلات مرکز خدمات جامع سلامت ریگ با توجه به فصل گرما و بالا رفتن پیک مصرف، قطعی‌های مستمر برق است که این مهم، فرایند ارائه خدمات را در این مرکز شبانه‌روزی به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

عصمت حیدری اظهار داشت: مشکل فرسودگی پانسیون‌های مسکونی مرکز ریگ نیز به‌عنوان یکی دیگر از چالش‌های جدی اسکان کارکنان این مرکز شبانه‌روزی است.

در این بازدید، رئیس شورای اسلامی، شهردار و جمعی از مسئولین بخش ریگ نماینده مردم در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم را همراهی کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر