پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۵۵۲
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار ایجاد بازارچه دائمی محصولات مشاغل خانگی بانوان با محوریت بانوان سرپرست خانوار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، خدیجه گرشاسبی صبح چهارشنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما در ابتدای شورای ششم ایجاد طرحی جهت حمایت از مشاغل خانگی بانوان با محوریت بانوان سرپرست خانوار با رویکرد حمایت از این عزیزان جهت ارائه توانمندی‌های خود و حمایت از اشتغالزایی و رونق کسب و کار آنها بود.

وی اضافه کرد: به مناسبت دهه فجر و هفته نکوداشت بوشهر یک بازارچه مشاغل خانگی بانوان در میدان تشریفات راه اندازی شد که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه فرهنگ کار آفرینی در این قشر از رئیس شورا و شهردار درخواست دارم یک محل برای ایجاد بازارچه دائمی محصولات مشاغل خانگی بانوان با محوریت بانوان سرپرست خانوار طراحی و اجرایی شود.

گرشاسبی خاطر نشان کرد: اجرای این بازارچه می‌تواند در زمینه حل مشکلات زنان سرپرست خانوار بسیار مشکل گشا و راهگشا باشد.

لزوم راه‌اندازی پلاژ بانوان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: بعد از دو سال تعطیلی پلاژ بانوان به دلیل کرونا با تلاش معاونت عمرانی و سازمان فرهنگی شهرداری پلاژ بانوان آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این پلاژ یک محل مناسب برای استفاده بانوان بوشهری از دریا در فصل تابستان است از شهردار درخواست دارم با قید فوریت مسئله نیروی انسانی پلاژ را حل کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر شاهد راه اندازی این پلاژ که مطالبه بانوان بوشهری است باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر