پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: امروز به احیای هنر الهی در جهان، بیداری هنری و انقلاب هنری نیازمندیم.به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در نشست با هنرمندان استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند افزود: با نگاه دانش روانشناختی هنر، نوری برای تاثیرگذاری هنرمند بر جامعه است و بدون هنر محتوا در فضای تاریکی است.وی اضافه کرد: هنر با روان انسان و با مقوله ای از وجود انسان مرتبط است به همین دلیل است که هنر مانا و ماندگار است.
کد خبر: ۱۱۷۹
پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: امروز به احیای هنر الهی در جهان، بیداری هنری و انقلاب هنری نیازمندیم.

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در نشست با هنرمندان استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند افزود: با نگاه دانش روانشناختی هنر، نوری برای تاثیرگذاری هنرمند بر جامعه است و بدون هنر محتوا در فضای تاریکی است.

وی اضافه کرد: هنر با روان انسان و با مقوله ای از وجود انسان مرتبط است به همین دلیل است که هنر مانا و ماندگار است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هندسه جهان در عرصه هنر تجسمی، سناریویی متقن با یک کارگردانی بسیار عالی است، افزود: در مقابل هنر مقدس الهی و انسانی، هنر استکباری مطرح است.

صفایی بوشهری گفت: اکنون جامعه هنر جهانی با یک تهاجم کارشناسی شده از سوی جهان سلطه مواجه است و کمپانی های بزرگ فیلمسازی در دنیا بخش عظیمی از آثار خود را به معرفی و ساخت جنگ افزارهای نظامی معطوف می کنند.

وی تاکید کرد: آنان به دنبال سلطه بر اندیشه انسان و جامعه بشری اند و با مدیریت اندیشه مظلومان، ثروت آنها را چپاول و به دنبال شکست هویت شخصی مناطق ضعیف هستند.

امام جمعه بوشهر افزود: با وجود اینکه جهان هنر با تقدس ذاتی خود دچار بحران شده باید هنر الهی و انسانی، متعالی و مقدس را به جامعه معرفی کرد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر