پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۱۹۹
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: نمایندگان جامعه صیادی استان بوشهر امروز در نشستی با حضور نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیرکل شیلات استان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، در این نشست، نمایندگان تعاونی‌های صیادی در شهرستان بوشهر، طولانی شدن زمان توسعه اسکله‌های جفره و بندرگاه، مشکلات دریا بست و نحوه اجرای متفاوت آن نسبت به استان‌های همجوار، مشکلات تأمین سوخت صیادان و بیمه را از جمله مشکلات موجود پیش روی صیادان برای بهره وری بیشتر عنوان کردند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی هم با اعلام اینکه دولت باید مشکلات صیادی را با نهایت تلاش برطرف کند گفت: در حوزه دریا روی و دریا بست باید نظر کارشناسی با در نظر گرفتن همه شرایط را پذیرفت و البته رضایت صیادان را در اولویت قرار داد.

عبدالکریم جمیری با بیان اینکه رفع مشکلات بیمه‌ای صیادان حق مسلم این جامعه پر تلاش است افزود: در جلسات با مدیران مربوطه حل مشکلات بیمه‌ای صیادان را در اولویت قرار داده ایم.

وی بیان اینکه در استان بوشهر و در ۳۴ بندر صیادی بیش از ۱۲ هزار صیاد فعال هستند گفت: در شرایط مشکل بیکاری در جامعه و هزینه بر بودن ایجاد اشتغال برای دولت جامعه صیادی هم برای خود و هم برای دیگران اشتغال ایجاد کرده است و همواره از عوامل تقویت امنیت در مرز‌ها هستند در این شرایط همه مسئولان در تلاشند تا مشکلات این جامعه سختکوش را برطرف سازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر