پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در حال حاضر کیفیت نان در شهر خورموج مطلوب و رضایت بخش است.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در بازدید از واحدهای خبازی شهر خورموج اظهار داشت: نان با کیفیت و سالم حق طبیعی مردم است و در این راستا دستگاه‌های نظارتی اهتمام ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.\n\nوی بر لزوم بازدیدهای سرزده و مستمر از واحدهای خبازی در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: کیفیت نان در شهر خورموج خوب است ولی این کافی نیست و نیاز است با بازرسی های مستمر نسبت به ارتقا کیفیت نان اقدام شود.
کد خبر: ۱۱۸۳۳
چهارشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در حال حاضر کیفیت نان در شهر خورموج مطلوب و رضایت بخش است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در بازدید از واحدهای خبازی شهر خورموج اظهار داشت: نان با کیفیت و سالم حق طبیعی مردم است و در این راستا دستگاه‌های نظارتی اهتمام ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

\n\n

وی بر لزوم بازدیدهای سرزده و مستمر از واحدهای خبازی در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: کیفیت نان در شهر خورموج خوب است ولی این کافی نیست و نیاز است با بازرسی های مستمر نسبت به ارتقا کیفیت نان اقدام شود.

\n\n

مهرجو ادامه داد: نانوایی‌های سطح شهرستان به مسئله بهداشتی و کم‌فروشی توجه ویژه‌ای کنند و قطعا با واحدهای خبازی که سبب ایجاد نارضایتی در بین مردم می شوند، برخورد و آن دسته از نانوایی‌هایی که رضایت‌مندی خوبی در بین مردم حاصل کنند، مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

\n\n

وی بیان کرد: خبازان یکی از اقشار زحمتکش جامعه محسوب می‌شوند و هدفشان خدمت به مردم است که ضرورت دارد در رضایت آنها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

\n\n

به نوشته ی مهر، غلامرضا مهرجو ادامه داد: در حال حاضر ۶۴ نانوایی در سطح شهرستان مشغول به ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان دشتی هستند.

\n\n

فرماندار دشتی گفت: در این بازدیدها افزایش کیفی نان، نظارت بر نحوه پخت، رعایت مسائل بهداشتی و وزن نان از موارد ضروری است.

\n\n

مهرجو در این بازدید که اعضای کمیسیون تعزیرات، گندم آرد و نان شهرستان دشتی نیز حضور داشتند، بر اقتصادی کردن واحدهای خبازی تاکید کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر