چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۳۳۱
شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: شرط ورود به کلاس درس در سال تحصیلی جدید تزریق واکسن کرونا است و  اگر دانش‌آموز یا دانشجویی برای تزریق واکسن اقدام نکرد ضمن جلوگیری از ورود او به کلاس، غایب تلقی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری، احمد محمدی‌زاده بیان کرد: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که روند انتشار گونه جدید کرونا در کشور و استان بوشهر به سرعت در حال افزایش و فراگیر شدن است.
 
وی با اشاره به تشکیل جلسه ستاد ملی کرونا پس از ۲ ماه تعطیلی به ریاست رئیس جمهور، افزود: اعمال محدودیت‌های کرونایی پس از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا در استان‌ها متناسب با شرایط مناطق اجرایی می‌شود.
 
به گفته استاندار بوشهر، همه مراکز تزریق واکسن در استان آمادگی ارائه خدمات هستند.
 
وی گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی به جلوگیری از شیوع موج جدید بیماری کرونا و مهار آن کمک زیادی می‌کند.
 
محمدی‌زاده می‌گوید در اجتماع‌های مختلف به ویژه در ماه محرم ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، باید زمان اجرای مراسم کوتاه باشد.
 
استاندار بوشهر از حضوری بودن همه مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و تاکید کرد: اکنون که تا آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ۲ ماه زمان باقی است، باید مدیران آموزش و پرورش و مسئولان دانشگاه‌ها با همراهی خانواده‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان در این فرصت حداکثر استفاده را برای تزریق واکسن کرونا انجام دهند تا همه دانش‌آموزان و دانشجویان به موقع و براساس برنامه تنظیمی سر کلاس‌های درس حاضر شوند.
 
وی با اشاره به اینکه شرایط ورود به کلاس درس تزریق واکسن کرونا است، عنوان کرد: اگر دانش‌آموز یا دانشجویی برای تزریق واکسن اقدام نکرد ضمن جلوگیری از ورود او به کلاس، به‌عنوان غایب تلقی می‌شود.
 
محمدی‌زاده تاکید کرد: لازم است همه آحاد جامعه به ویژه دانشجویان، دانش‌آموزان، استادان، فرهنگیان و معلمان از فرصت باقیمانده تا آغاز بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس برای دریافت واکسن کرونا استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر