پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
کد خبر: ۱۱۸۳۳۳
شنبه ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با اظهاراتی مبهم در مورد آینده «نیمار»، آتش شایعات را در مورد جدایی وی از جمع پاریسی‌ها شعله‌ور کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، «کیلین امباپه» ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده و «لیونل مسی» به نظر برای تعهد به سال دوم قراردادش با این تیم مصمم است؛ با این حال، آینده «نیمار» در جمع پاریسی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

این موضوع حتی برای «کریستوف گالتیه» سرمربی تازه‌وارد پی‌اس‌جی هم مشخص نیست.

دستمزد حدود ۳۰ میلیون یورو در سال برای ستاره برزیلی و محصول باشگاه سانتوس، فهرست باشگاه‌هایی که استطاعت پرداخت چنین دستمزدی را دارند، کوتاه کرده و گفته می‌شود این فهرست کوتاه تنها دو باشگاه چلسی و بایرن مونیخ را در خود جای داده است.

گالتیه که در نشست مطبوعاتی پس از پیروزی دیدار دوستانه پی‌اس‌جی برابر اوراواردز شرکت کرده بود، اظهاراتی کاملا مبهم را در مورد ستاره برزیلی تیمش مطرح کرد.

وی در این‌باره گفت: نیمار از آغاز فصل به‌خوبی تمرین کرده است. به نظر من هم خوشحال و بسیار آماده است. در مورد شرایط او در یک نشست مطبوعاتی صحبت کردم. نمی‌دانم در آینده نزدیک و پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، چه اتفاقی می‌افتد؛ اینکه رفتن او را اعلام می‌کنیم یا ماندنش را.

گالتیه افزود: در مورد این موضوع با نیمار شخصا حرف‌ نزده‌ام. اما به نظر نمی‌رسد که هیچکدام از حرف‌ها و اخبار پیرامونش حواس او را پرت کرده و شرایط او در باشگاه و شور و نشاط او در تمرینات را تحت‌الشعاع قرار دهد.

با این حال، در شرایط فعلی هنوز نمی‌توان آینده مرده برزیلی که تا سال ۲۰۲۷ با تیم پاریسی قرارداد دارد را پیش‌بینی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر