چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در این آیین، فرماندار دشتستان از روستاهای دشتی اسماعیل خانی ، بنارآزادگان ،بنار سلیمانی و چهاربرج بازدید و با مردم ، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران دیدار و گفتگو کرد ...
کد خبر: ۱۱۸۶۰
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: یکی از برنامه های مهم دولت تدبیروامید درحوزه کشاورزی تغییر شیوه آبیاری اراضی کشاورزی به روش های نوین است که دراین ارتباط امسال اجرای این شیوه های آبیاری درنخلستان های این شهرستان اجرایی می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع در جمع مردم روستای دشتی اسماعیل خانی افزود: این طرح که به صورت پایلوت در سطح 170 هکتاری دربخش آبپخش این شهرستان اجرایی می شود هم اکنون دردست مطالعه است.

\n\n

وی اضافه کرد: دولت تدبیرو امید توجه جدی به عمران و آبادانی روستاها داشته است و تلاش می کند با اجرای طرح های عمرانی زمینه توسعه و ماندگاری روستاییان در روستاها را فراهم کند.

\n\n

زارع ادامه داد: در این ارتباط در سال گذشته 12 میلیارد ریال اعتباربرای اجرای پروژه های عمرانی و آبادانی روستای دشتی اسماعیل خانی بخش آبپخش هزینه شد.

\n\n

وی بیان کرد: مهم ترین این پروژه ها اجرای کانال آبیاری برای اراضی کشاورزی و نخیلات منطقه با اعتبار 10 میلیارد ریال بود.

\n\n

\n\n

زارع گفت: همچنین احداث ساختمان دهیاری و اجرای طرح هادی روستا نیز درمجموع با اعتباری دو میلیارد ریال از دیگر پروژه های اجرا شده دراین روستا در سال گذشته است.

\n\n

فرماندار دشتستان از احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستای دشتی اسماعیل خانی خبرداد و افزود: عملیات ساخت زمین چمن مصنوعی ورزشی برای جوانان روستا در سال جاری بزودی اجرا و آغاز خواهد شد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، دراین نشست مردم روستای دشتی اسماعیل خانی مشکلات خود را بیان کردند و مسوولان در زمینه حل مشکل اینترنت روستا تا پایان تیر، تامین نیروی لازم بهیار تا چند ماه آینده قول مساعد دادند.

\n\n

همچنین در این بازدیدها، زمین چمن مصنوعی ورزشی روستای چهار برج نیز به بهره برداری رسید.

\n\n

\n\n

فرماندار دشتستان دراین آیین گفت: هرگام توسعه ای که در روستاها برداشته می شود باعث خشنودی مردم به نظام جمهوری اسلامی و ماندگاری بیشتر آنها در روستاها می شود.

\n\n

ارسلان زارع افزود: توسعه و عمران و آبادی روستاها از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است.

\n\n

وی اضافه کرد: برای توسعه ورزش و شادابی در روستاها درشش ماه گذشته 18 زمین چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای شهرستان دشتستان اجرا و به بهره برداری رسیده است.

\n\n

زارع ادامه داد: برای اجرای این زمین های چمن مصنوعی 34 میلیاردو 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

\n\n

محمد نوروزپور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتستان گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشی روستای چهار برج به مساحت یکهزارو 500 مترمربع با اجرای 968 سنگ جدول و محوطه سازی اطراف آن بر یک میلیاردو 900 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه داشته است.

\n\n

در این آیین، فرماندار دشتستان از روستاهای دشتی اسماعیل خانی ، بنارآزادگان ،بنار سلیمانی و چهاربرج بازدید و با مردم ، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران دیدار و گفتگو کرد .

\n\n

اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط دولت خواستار رفع مشکلات باقی مانده از جمله لایروبی زهکش های نخیلات ،طرح های هادی و بهسازی راه های روستایی شدند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر